PIŠE BOŽO SKOKO

Ovo je novi simbol europske Hrvatske koja nema vremena za tuđe frustracije

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Ovo je novi simbol europske Hrvatske koja nema vremena za tuđe frustracije
26.07.2022.
u 22:23
Ovaj projekt pokazao je da Hrvatska zna i može (kad hoće) te da u svome razvoju ima snažnu potporu Europske unije

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Komentari 29

Avatar mrkyyy
mrkyyy
22:27 26.07.2022.

unatoč svim manama i problemima, volim europsku Hrvatsku <3

LU
Lu13
22:47 26.07.2022.

Bogu hvala! Ovo je velika stvar,ogromna za sve nas,napokon smo ujedinjeni,cjeloviti!!U ovome treba gledati pozitivno u buducnost, i prosperitet nase domovine nece izostati!!

Avatar R2D2
R2D2
23:13 26.07.2022.

Od kuda više ispadate takvi jalni i frustrirani? I samo obavijest, da ne bi bilo zabune, traktorima je promet preko mosta zabranjen.