Hrvatska turistička zajednica predstavila je novi slogan: "Croatia Full of Life", odnosno "Hrvatska, puna života". Novi će slogan imati i puno izvedenica, ovisno o zemlji i tržišnoj niši, poput Croatia, Full od energy, Croatia, Full of diversity, Croatia Full of flavours, Full of love itd.
Novi krovni komunikacijski koncept hrvatskog turizma, odnosno „Veliku ideju“, koja treba komunicirati najvažniji razlog koji će motivirati gosta da posjeti upravo Hrvatsku predstavili su ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić . Odluku je donijelo Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice na 40. sjednici, na prijedlog Povjerenstva za odabir krovnoga komunikacijskog koncepta koje je komunikacijski koncept BBDO Zagreb d.o.o i AMV BBDO d.o.o. ocijenilo kao najboljim. Novi koncept će biti održiv, a ujedno i prilagodljiv suvremenim uvjetima te će se razvijati zajedno s hrvatskim brendom, smatraju u HTZ-u.
- Odabrani komunikacijski koncept ne predstavlja samo slogan, već kompletnu platformu iz koje će proizlaziti priče o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji. Cijeli će koncept biti gotov kada nam završi natječaj za vizualni identitet koji će biti temeljen na ovom krovnom komunikacijskim konceptu, a kreira se i nova web stranica. Kada sve bude dovršeno, pripremit ćemo veliko lansiranje prema našim emitivnim tržištima. Novi krovni komunikacijski koncept mora biti prilagodljiv komuniciranju i naših destinacija i naših proizvoda, ali mora i izazivati emocije, rekao je ministar Lorencin, dodavši kako će koncept biti dovoljno prilagodljiv jer će se koristiti u svim oblicima promocije hrvatskog turizma.
Direktor Ivičić je naglasio kako se u cijeli proces traženja novog krovnog komunikacijskog koncepta krenulo zbog novih trendova i zakona tržišta.
- Hrvatskoj je potrebna nova komunikacijska strategija, odnosno snažan idejni koncept koji će predstavljati okosnicu komunikacije koja će obuhvatiti cjelokupnu priču o našoj zemlji kao turističkoj destinaciji i koji će biti prilagodljiv zahtjevima tržišta. U novom su konceptu vrlo dobro istaknuti emocionalni benefiti naše zemlje, a kako pokazuju ispitivanja na tržištima, i vizualna ekspresija ideje je iznimno dobro prihvaćena, rekao je Ivičić, dodavši kako će po sličnom postupku uskoro biti objavljen međunarodni natječaj za vizualni identitet, odnosno za brand logo.
Odluka je donesena nakon testiranja pet mogućih slogana na osam ključnih emitivnih tržišta u Europi, a prijedlog „Croatia, Full of Life“ čak je 28 posto ispitanika ocijenilo najboljim. Stari je slogan 'Hrvatska, Mediteran kakav je nekad bio, a novi će biti lansiran u rujnu.
>> Novi slogan hrvatskog turizma bit će poznat do kraja veljače
pet timova za tri riječi ???