sanitarna inspekcija

Ovo su rezultati nadzora u objektima na hrvatskim prometnicama

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Ovo su rezultati nadzora u objektima na hrvatskim prometnicama
18.08.2014.
u 13:54
Turistički i sanitarni inspektori provode pojačani nadzor ugostiteljskih objekata uz prometnice i odmorišta
Pogledaj originalni članak

Turistički inspektori Ministarstva turizma proveli su ukupno više od 230 inspekcijskih kontrola nad sanitarnim prostorijama koje se nalaze u sklopu ugostiteljskih objekata, benzinskih postaja, odmorišta, na autocestama, polu autocestama i državnim cestama diljem cijele Hrvatske. Nadzori su, javlja Ministarstvo, provedeni u razdoblju od 8. do 11. kolovoza u suradnji sa sanitarnom inspekcijom.

Ugostiteljski objekti

Konkretno, radi se o ugostiteljskim objektima na odmorištima autoceste A-1, na državnoj cesti Zagreb-Čakovec- mađarska granica, autocesti Dalmatina, autocesti Rijeka – Zagreb, na području riječke zaobilaznice, na izlazu s Krčkog mosta te na magistrali iz Rijeke prema Crikvenici, na području Banjola, Pule, Vodnjana, Bala, Buja, Poreča i Galižana, na autocesti Lužani-Sredanci, Sredanci- Bajakovo, Osijek-Velika Kopanica te na državnim cestama D-2 i D-5.

- Aktivno djelovanje turističkih inspektora na terenu doprinosi podizanju kvalitete ugostiteljskih usluga u turizmu, što svakako pozitivno utječe na percepciju Hrvatske među turistima koji traže visoki nivo usluga u svim segmentima. Inspekcijski nadzori će se nastaviti te ćemo u narednim tjednima nastojati obuhvatiti još veći broj pružatelja usluga u turizmu i ugostiteljstvu - komentirao je ministar turizma Darko Lorencin.

Nakon završetka ciljanih inspekcijskih nadzora nad ugostiteljskim objektima uz prometnice i na odmorištima, utvrđena je higijenska ispravnost gotovo svih objekata. Međutim, najveći broj povreda propisa odnosio se na ispunjavanje minimalno-tehničkih uvjeta, primjerice nedostatak tople vode ili neispravnost tehničke opreme u toaletima za goste. Uz ciljane inspekcijske nadzore, turistički inspektori Ministarstva turizma u sklopu redovnih aktivnosti provode i akcijske inspekcijske nadzore nad pružateljima ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu.

U okviru inspekcijskog nadzora nad restoranima, barovima i ostalim objektima u kojima se pripremaju i uslužuju jela, slastice, pića i napitci, od 7. do 12. kolovoza ove godine provedeno 79 inspekcijskih nadzora u užem centru Grada Zagreba, gdje je utvrđeno 100 različitih povreda propisa. U istom periodu, provedena su i 54 inspekcijska nadzora u užem centru Grada Rijeke, Trsata, te na području Raba i Paga. Provedeno je, također, 16 inspekcijskih nadzora u užem centru Grada Osijeka, 21 inspekcijski nadzor na području Novigrada, Poreča, Medulina – centra i Pješčane vale, te 24 inspekcijskih nadzora na području Splita.

Najgori - iznajmljivači

Povrede propisa, uglavnom, su se odnosile na ispunjavanje minimalno-tehničkih uvjeta, primjerice nedostatak tople vode i odgovarajuće opreme u toaletima za goste, na nedostatke u kuhinji i prostoru za pripremu jela, na vidno isticanje cijena, ili oznake o zabrani usluživanja i konzumiranja alkoholnih pića osobama mlađim od 18 godina i dr.

Inspekcijski nadzor u području ugostiteljstva i pružanju usluga u turizmu, od ove godine, provodi 59 turističkih inspektora Ministarstva turizma, koji su do od 1.1. do 10. kolovoza ove godine obavili ukupno 6003 inspekcijskih nadzora, od čega se 435 nadzora odnosilo na iznajmljivače. U obavljenim inspekcijskim nadzorima utvrđeno je 1945 raznih povreda propisa, na temelju kojih je nadležnim prekršajnim sudovima podneseno 943 optužnih prijedloga, izdano je 310 prekršajnih naloga u iznosu od 1.097.361,00 kuna, naplaćeno je 520 kazni na mjestu izvršenja prekršaja u iznosu od 1.109.000,00 kuna.

Također, u navedenom razdoblju, turistički inspektori su donijeli 647 upravnih rješenja, od toga 92 rješenja o zabrani pružanja ugostiteljskih/turističkih usluga u dijelu u kojem se pružaju suprotno izdanom rješenju nadležnog tijela. Akcijski inspekcijski nadzori turističkih inspektora nastaviti će se i dalje, kako bi svi pružatelji usluga poslovali u skladu s pozitivnim propisima, te kako bi gosti i turisti bili što zadovoljniji sa pruženim uslugama.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

LA
larala
14:49 18.08.2014.

nije ovoj državi do dizanja nivoa usluga koji turisti traže ,vec do novca koji skupljaju kroz kazne jer je državna blagajna prazna a, politicari koštaju

ST
stefj
16:18 18.08.2014.

E to, tu kontrolu zahoda ukinuo je još Crkvenac za prošlog mandata, trebalo je samo 10 godina da je vrate...

VE
verrmaj
00:02 19.08.2014.

Polu auocestama smtraju ono sto nije autoput vec je obicna cesta a kako obicnu cestu ,ako je u dobrom stanju nemogu nazvati autoput onda to po nasem pravopisu zovu polu autoceste !