rezultat pritužbi i upita

Pacijent pri naručivanju mora dobiti potvrdu o terminu

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL/Ilustracija
Bijeli štrajk u zagrebačkim domovima zdravlja
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL/Privatna arhiva
Zagreb: Vili Beroš sa svojim suradnicima predstavio je novu reformu zdravstva
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Ministar Beroš predstavio slijedeće korake u kontekstu zdravstvene reforme
28.01.2023.
u 19:28
Zbog čestih upita o neadekvatnom informiraju o terminima nehitnih operacija Ministarstvo bolnicama izdalo dopis s uputama
Pogledaj originalni članak

Ministarstvo zdravstva poslalo je svim ravnateljima bolničkih ustanova dopis u kojem im se skreće pozornost na važnost upisivanja svake zdravstvene usluge na jedinstvenu listu čekanja u Bolničkom informacijskom sustavu te obavještavanje pacijenata o njima. Dopis je rezultat sve češćih pritužbi i upita pacijenata o neadekvatnom informiranju o terminima nehitnih operacija.

– Liječenje je nužan element svake terapije, no jednako je važna i komunikacija jer svaka pravovremena informacija pacijentu umanjuje nedoumice i dodatnu zabrinutost koja je već prisutna zbog same bolesti – izjavio je ministar zdravstva Vili Beroš te dodao da zbog nastalih nedoumica održava sastanke s udrugama koje predstavljaju pacijente kako bi i postojeća zdravstvena administracija dodatno unaprijedila komunikaciju sa svim dionicima u sustavu.

Paralelno, Ministarstvo je od bolnica zatražilo i prikazivanje realnog stanja broja dana čekanja te broja narudžbi po postupcima te ukupan broj pacijenata na svakoj pojedinoj listi i prvi slobodan termin za svaku zdravstvenu uslugu. Navedeno se odnosi na sve bolničke zdravstvene usluge, uključujući dijagnostičke i terapijske postupke među kojima su i nehitni operativni zahvati te specijalistički pregledi.

– Svakom pacijentu koji se naruči na pojedini pregled ili postupak u bolničkoj ustanovi, bez obzira na to radi li se o osobnom dolasku, naručivanju putem elektroničke pošte, putem e-naručivanja, putem interne uputnice ili drugo, potrebno je izdati potvrdu o dodijeljenom točnom terminu obavljanja indicirane zdravstvene usluge – objašnjavaju iz Uprave e-Zdravstvo u Ministarstvu zdravstva pozivajući pacijente koji ne dobiju potvrdu o terminu pregleda ili postupka da se obrate ravnateljstvu bolnice koje je obvezno upravljati svim organizacijskim procesima zdravstvene ustanove uključujući i liste čekanja.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.