Kada bi se kroz prizmu Evanđelja rješavala dilema milosrđe ili zakon, sigurno znate tko bi pobijedio – Božansko milosrđe. Ali, kada se iz vatikanske perspektive gleda milosrđe koje zastupa papa Franjo i crkveni zakon koji zastupaju racionalisti poput kardinala Müllera, koji je ispao iz Ratzingerove reverende, onda je ishod neizvjestan pa nimalo nije neobično da se činovnički duh “pismoznanaca” propeo na zadnje noge da zaustavi Papinu milosrdnu inicijativu da krene ususret vojsci vjernika drugog reda, koji ne mogu do svete pričesti jer su se zapleli u životnu mrežu sloma braka i tako ostaju odijeljeni od glavnog sadržaja euharistijske gozbe.
Upravo tako, papa Franjo želi pronaći rješenje za noćnu moru velikog broja vjernika koji su sklopili crkveni brak (dakle, sakrament), kasnije se razveli, ali nisu u mogućnosti dobiti poništenje toga braka, već su uspjeli ishoditi samo poništenje civilnog ugovora. Mogu se, dakle, ponovno civilno vjenčati, ali ne i crkveno. I ne mogu do pričesti, premda mogu biti savršeni vjernici, cijeloj Crkvi na uzor. Papa ne želi da vječno ostanu nasukani na životne hridi, već da im upravo milosrđe, koje je kršćanstvo najautentičnije naviješta, pruži ruku i pronađe modus kako da se približe euharistijskom stolu. Papa sigurno ne bi dopustio anarhiju ili kaos i širom otvorio vrata “crkvenim razvodima”. Upravo suprotno, vratio bi poljuljano povjerenje u instituciju braka. Što kao pastoralac jako dobro zna, a petorici pismoznanaca koji su ustali protiv njega ostat će dovijeka nepoznato.
>> Papa nade i nježnosti koji mijenja Rim, Crkvu i svijet
>> Kako Vatikan kažnjava prijestupe crkvenih velikodostojnika
Pazi ovo...pjesnik to jest novinar zamijenjuje teze. On REALISTIMA zove one biskupe koji ČUVAJU BOŽJI NAUK....a MILOSRĐEM one koji bi rušili Božji ustroj.