PROMO

Partnerstvo u području bankoosiguranja na hrvatskom tržištu

Foto: Promo
Partnerstvo u području bankoosiguranja na hrvatskom tržištu
26.01.2023.
u 10:46
Privredna banka Zagreb d. d.  (PBZ), članica Intesa Sanpaolo Grupe, najavila je partnerstvo Intese Sanpaolo i Generali osiguranja u svrhu jačanja poslovanja u području bankoosiguranja na hrvatskom tržištu te pružanja sveobuhvatne ponude osiguranja namijenjene pojedincima, obiteljima i tvrtkama.
Pogledaj originalni članak

Ovo partnerstvo objedinit će poznavanje potreba i zahtjeva klijenata i razvijenu poslovnu mrežu Privredne banke Zagreb s bogatom tradicijom i iskustvom Generali osiguranja u razvoju i ponudi osigurateljnih proizvoda.  Na taj način, uskoro će na hrvatskom tržištu, biti predstavljen jedinstven model pružanja usluge bankoosiguranja, razvijen u suradnji s timom međunarodnih i domaćih stručnjaka a sve kako bi se klijentima pružila najprikladnija rješenja i bolja kvaliteta usluge.

 “Udruživanjem snaga, pozicija i stručnosti PBZ-a i Generali osiguranja u Hrvatskoj, koji se oslanjaju na respektabilno međunarodno iskustvo svojih matičnih grupacija, u prilici smo stvoriti dodanu vrijednost za naše klijente i ponuditi im najkvalitetnija financijska rješenja i  vrhunsko korisničko iskustvo. Ova suradnja predstavlja iskorak u našem snažnom i učinkovitom partnerstvu za daljnje poboljšanje i personalizaciju iskustva u pružanju usluga zaštite klijenata,” rekao je Hrvoje Dajak, član Uprave PBZ-a za područje poslovanja sa stanovništvom i malim poduzećima.

 “Naš strateški cilj je postati Lifetime - cjeloživotni partner našim klijentima i ovim partnerstvom ponosni smo što jačamo naš odnos s PBZ-om nudeći njihovim klijentima fleksibilna rješenja za dodatnu zaštitu pojedinaca, obitelji i tvrtki u Hrvatskoj”, izjavio je Mario Carini, predsjednik Uprave Generali osiguranja d.d.

Osmišljen  je i  novi krovni brend “BE PROTECTED” u svrhu jačanja poslovanja bankoosiguranja.  Njegov grafički dizajn s pomno odabranom tipografijom intuitivno i izravno osnažuje i ističe poruku koncepta zaštite kao vrijednost koju ovi proizvodi donose klijentima banke.

Pogledajte na vecernji.hr