NAJVEĆI POSAO NAKON PELJEŠKOG MOSTA

Što je s kapitalnim projektom Pašmanskog mosta i 'Vlaške magistrale': Bit će predizborni adut ili je opet zapelo?

Foto: Sime Zelic/PIXSELL
Što je s kapitalnim projektom Pašmanskog mosta i 'Vlaške magistrale': Bit će predizborni adut ili je opet zapelo?
18.12.2023.
u 16:01
Cestovno povezivanje otoka Pašmana i Ugljana s kopnenim dijelom Županije i mostom Pašman – kopno planirano je prostornim planom Zadarske županije još 2001.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)


Komentari 9

Avatar barba_barba
barba_barba
21:12 18.12.2023.

Mostovi donose samo dodatnu apartmanizaciju i sa time uzimaju i zadnju autentičnost otocima. Rab, Lošinj, Pag (zadarski die otoka),Korčula i Ugljan/ Pašman su otoci di još ima domicilnog stanovništva i izvornih djelatnosti.

DM
D'Mich
16:52 18.12.2023.

Ima li uopće smisla otoke pretvarati u kopno? Zašto ne bi ostali otoci?

MI
mizimojzi
16:48 18.12.2023.

A cesta i pruga do koprivnice . ? Nista?