U KARIJERI NAPRAVIO 200 MOSTOVA

Slovenski arhitekt koji je projektirao Pelješki most: Potres je vrhove pilona pomicao i do 18 cm

Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Slovenski arhitekt koji je projektirao Pelješki most: Potres je vrhove pilona pomicao i do 18 cm
23.07.2022.
u 08:45
S Kinezima je u početku bilo trzavica, kaže slovenski inženjer građevine, ali kada su prepoznali da svi na projektu vladaju materijom, sve je počelo teći. Ne uvijek glatko, napominje Pipenbaher, ali o problemima se uvijek razgovaralo – otvoreno.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

NOVA FAZA SKUPLJEG HLADNORATOVLJA

Naoružavanje Europe i svijeta: Kako je oružje opet postalo najvažnija stvar na svijetu

Zadnjih nekoliko desetljeća mislilo se kako svijet mirno plovi prema općoj preobrazbi svih gospodarskih, društvenih, političkih i kulturnih životnih uvjeta i da se njegovoj sve većoj uzajamnosti i međuovisnosti ništa ne može prepriječiti niti je zaustaviti. Sada se svijet nalazi u novoj fazi grubljeg i kudikamo skupljeg hladnoratovlja, blokovske podjele šire su nego prije te s većim brojem jakih globalnih igrača i konfrontiranih saveza no ikada dosad



Komentari 44

Avatar bijeloanijebrašno
bijeloanijebrašno
10:16 23.07.2022.

Što da vam kažem. Most je tu zauvijek a vj plačite zauvijek.

AN
antes
10:27 23.07.2022.

Redakcija VL ne razlikuje arhitekta i inženjera građevine. Inženjera Pipenbahera u naslovu članka nazivaju "arhitekt", a nekoliko redaka dalje "inženjer građevine". Iako te dvije struke surađuju na projektima, one su različite. To je dobro poznato, pa i VL sad ima priliku, da to nauči.

NJ
njofra51
10:28 23.07.2022.

Novinaru, informiraj se, prije nego što pišeš, koja je razlika između građevinskog inžinjera i arhitekta, pa da ne pišeš gluposti.