Andreas Lubitz nije prvi pilot koji je navodno namjerno srušio avion kojim je upravljao:
1. 2013. Mozambique Airlines, let TM-470
Pilot je namjerno srušio avion u Namibiji pri čemu je poginulo 33 ljudi. Motivi su nepoznati.
2. 1999. Egyptair, let 990
Kopilot leta 990 iz osvete je srušio zrakoplov u Novoj Engleskoj ubivši 217 osoba. Učinio je to zbog ukora koji je dobio za “neprimjereno seksualno ponašanje”. Ukor je predviđao zabranu letenja na linijama u SAD-u koje donose dodatak na plaću.
3. 1997. Silkair 185
Boeing 737 srušio se u indonezijsku rijeku Palembang nedugo nakon polijetanja, a poginule su 104 osobe. Crna kutija u kokpitu bila je namjerno isključena, a pilot nije učinio ništa da ispravi avion kada je počeo padati.
4. 1994. Royal Air Maroc, let 185
Deset minuta nakon polijetanja, u Maroku se srušio ATR-42, a poginulo je 44 ljudi. Istražitelji su zaključili da je za nesreću kriv pilot koji je na taj način odlučio okončati svoj život. Takvu teoriju odbacila je udruga marokanskih pilota koja tvrdi da je pilot prijavio tehničke probleme.
5. 1982. Japan Airlines, let DC-8
Zrakoplov je izletio s piste nakon svađe u kokpitu. Od 174 putnika, 24 je izgubilo život. Kapetan je imao jednogodišnju zabranu leta zbog psihičkih problema.
>>Kopilot Lubitz poslodavcu je skrivao bolest. Klinika priznala da je liječen, ali ne od depresije!
>>Njemački mediji o kopilotu Lubitzu koji je 'poveo rat protiv cijelog svijeta'
Taj nesretnik Andreas Lubitz baš je bio "lude sreće" kad mu se plan o rušenju zrakoplova poklopio s fiziološkom potrebom drugog pilota da ode na WC. Takvi planovi koji zavise od puke slučajnosti i nisu baš neki planovi. Ili je priča totalno izmišljena?