KOMENTAR

Piše Andrej Grubišić: DOP je prije svega odgovornost prema vlasnicima kompanije

Foto: Thinkstock
Piše Andrej Grubišić: DOP je prije svega odgovornost prema vlasnicima kompanije
01.04.2022.
u 22:30
U kapitalizmu nitko od dionika nema izričitu namjeru društvu činiti dobro, ali to nenamjerno čini motiviran svojim ekonomskim interesima

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi


Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.