Kolumna

Piše Miljenko Jergović: Giorgia Melon, od kiča do krvi samo je jedan korak

Piše Miljenko Jergović: Giorgia Melon, od kiča do krvi samo je jedan korak
09.10.2022.
u 18:02
Nije problem u građanima koji su u tolikom uznemirujućem broju glasali za fašiste, problem je u nečemu drugom: hoće li ti fašisti od njih načiniti narodne mase po mjeri fašizma, ili će građani na osnovu onoga što ovi rade ili govore shvatiti da su na vlast doveli fašiste, te će ih prvom sljedećom prilikom za dobro većine i manjine srušiti s vlasti. Govorim o Italiji i Giorgiji Meloni, naravno.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi