Kolumna

Piše Miljenko Jergović: Ljuba u gradovima, ili kako smo propustili šansu da iz socijalizma izađemo

Foto: Privatni album
Piše Miljenko Jergović: Ljuba u gradovima, ili kako smo propustili šansu da iz socijalizma izađemo
05.02.2023.
u 10:10
Baš me obveselilo kad mi je ovih dana na ekranu kompjutora sa svih strana poiskakao intervju koji je za Dizajn hr. s Ljubom Gamulin vodila produkt dizajnerica Sanja Rotter. Sjajan i tako važan intervju, koji pored svega drugog pokazuje i to da je u dizajnu sačuvano sjećanje epohe i da su svi ti predmeti baš poput masline kad je se nakon čitavih desetljeća oslobodi korova i šiblja

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača