Kolumna

Piše Miljenko Jergović: Nikolina Ristović i običaj neugodni naroda slovinskoga da se u tuđoj uživa nevolji

Foto: Antonio Ahel/ATAImages /PIXSELL
Piše Miljenko Jergović: Nikolina Ristović i običaj neugodni naroda slovinskoga da se u tuđoj uživa nevolji
10.07.2022.
u 13:14
Trebali su njih dvoje biti anonimni i dobrostojeći par, o čijem životu nikada neće izvijestiti nijedan medij. Možda im se sviđalo da budu popularni? Možda tako ljudi ponekad nadoknađuju nerazmjer između životnoga djela i stanja na žiro-računu?

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača