Birajmo što gledamo

Počela kampanja za podizanje svijesti o medijskoj pismenosti

Foto: Screenshot
kampanja unicef
10.10.2015.
u 10:30
Cilj je kampanje podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece, te o važnosti odabira medijskih sadržaja za djecu
Pogledaj originalni članak

Uz poruku "Birajmo što gledamo" Agencija za elektroničke medije i UNICEF pokreću nacionalnu kampanju za podizanje svijesti o medijskoj pismenosti.

Cilj je kampanje podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece, te o važnosti odabira medijskih sadržaja za djecu.

Kampanja je nastavak partnerstva AEM-a i UNICEF-a s ciljem unapređenja, ostvarivanja i zaštite prava djece u medijima. Kampanja poziva roditelje na korištenje oznaka o prikladnosti TV programa za različite dobne skupine, a podržali su je i poznati TV voditelji, koji će u programima svojih televizija pozivati roditelje da pažljivo biraju medijske sadržaje, gledaju ih s djecom i razgovaraju o njima, te da se koriste oznakama o primjerenosti TV sadržaja.

– Smatramo da su edukacija i podizanje razine medijske pismenosti najbolji način za zaštitu djece od potencijalno štetnih medijskih sadržaja. O tome govore i pozitivna iskustva drugih zemalja koje su veći naglasak stavljale na edukaciju nego na zabrane. Medijska je pismenost danas vrlo važna, možda i esencijalna, i to podjednako i za djecu i za odrasle. Od lošeg, nekvalitetnog i potencijalno štetnog medijskog sadržaja najbolje se štitimo ako smo ga u stanju kritički promišljati – poručila je Mirjana Rakić, ravnateljica AEM-a.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar Hunter86
Hunter86
17:56 10.10.2015.

Bravo !