Opsežni radovi na proširenju kolnika i obnovi državne ceste D35 u sklopu programa Betterment svakodnevna su tema razgovora i velikog interesa građana brojnih naselja uz osamnaest kilometara dug potez ceste od Vidovca do Ivanca i Lepoglave. Zbog lanjskog kašnjenja u radovima, izvođač, zagrebački Viadukt, svoju je operativu pojačao, a njegov voditelj Krešimir Gospočić kaže da trenutačno na dvanaest kilometara ceste kroz ivanečko područje punom parom istodobno radi pet građevinskih ekipa.
Radove će idućih dana dodatno zahuktati početak gradnje kružnog toka na istočnom ulazu u Ivanec, o čijoj su gradnji tripartitni ugovor u međuvremenu potpisali Hrvatske ceste, Grad Ivanec i Županijska uprava za ceste iz Varaždina. Riječ je o crnoj prometnoj točki, na kojoj se dosad dogodilo mnogo nesreća.
– Prvobitno je bilo predviđeno da se u sklopu obnove ceste D35 na tom lokalitetu sagradi raskrižje sa semaforom. Međutim, Grad Ivanec inzistirao je na kružnom toku, smatrajući da je to logičnije i prihvatljivije rješenje – izjavio je voditelj HC-a Varaždin Stjepan Marković.
Gradnju rotora sa 803.000 kuna financirat će HC, blizu 300.000 kuna izdvojit će ŽUC, dok će Grad Ivanec izdvojiti 192.800 kuna (bez PDV-a).
– Ukupna svota kojom se Grad Ivanec uključuje u program Bettermenta puno je veća i iznosi 1,5 milijuna kuna. Iz gradskog proračuna plaćena je i izrada projekta rotora, ali i projekata nogostupa i pješačko-biciklističkih staza na drugim dionicama uz D35. Grad će financirati i javnu rasvjetu na rotoru – izjavio je gradonačelnik Milorad Batinić.
U jeku su i radovi kroz Ivanečko Naselje, koje je zbog svog položaja najugroženije gustim prometom na D35. Na tom se području obavljaju i pripreme za gradnju velikog raskrižja s četiri kraka, koje će s državne ceste voditi prema novom stambenom naselju i velikim trgovačkim objektima na istočnom ulazu u Ivanec.
Mjesni odbori prosvjedovali
Postignut je i o dogovor o gradnji javne rasvjete od Ivanečkog Naselja do Ivanca, pa će novom infrastrukturom time ono dobiti suvremen vizualni identitet i postati u pravom smislu te riječi prigradski dio Ivanca. Budući da se lani pet ivanečkih mjesnih odbora pobunilo protiv nelogične lokacije autobusnih ugibališta kod Kaniže, izašlo im se ususret. Projekt je izmijenjen, pa se upravo grade autobusne stanice na novim lokacijama, a uz njih i nogostupi, čija gradnja prije toga nije bila predviđena. Novost je i gradnja pješačko-biciklističkih staza od Ivanca do Vuglovca, a nakon dovršetka projekata, iste staze sagradit će se i na dionici od Kaniže do Marofa.