U četvrtak 26. svibnja počinje najveći nacionalni festival oglašavanja Ideja X. Za natjecateljski dio pristiglo je ukupno 269 radova, od čega 200 za nagradu X - tradicionalno oglašavanje u offline medijima, te 69 za nagradu Mixx - najbolje radove u online/digitalnim medijima.
Radovi i agencije za nagradu X međusobno će se natjecati u dvije osnovne skupine: "Best on market" i "Best of Admaking" prema industrijama u kojima djeluju oglašivači. Osim toga, bit će dodijeljen i Grand Prix za najbolju kreativnu kampanju. Na završnoj svečanosti festivala Ideja X u petak 27. svibnja bit će dodijeljene prestižne nagrade za oglašivača godine i agenciju godine na temelju zbroja bodova u ukupnoj konkurenciji pristiglih radova. Cilj je Ideje X pokazati kako su za oglašivačku industriju u Hrvatskoj podjednako bitni oglašivači kao i same kreativne agencije koje za njih izrađuju kampanje.
U natjecanju za Mixx nagrade, on-line kampanje i elementi kampanja natjecat će se u šest kategorija, a posebnu nagradu "Best In Show" osvojit će najbolja on-line kampanja.
Svi radovi prijavljeni za natjecanje Mixx na IdejiX automatski ulaze i u izbor za europske nagrade Mixx u organizaciji IAB-a.
Kao ponosni generalni partner festivala, kreativni doprinos dala je i Styria svojim posebnim glossy-prilogom Ideja X koji je izašao u sklopu Poslovnog dnevnika i Večernjeg lista. U njemu su na jednom mjestu predstavljene i te kako zanimljive oglašivačke teme – od problematike raspodjele budžeta, utjecaja digitalnih medija do razgovora s cijenjenim gostima festivala. Prilog Ideja X može se pročitati i na on-line platformi, a od 25. svibnja i na aplikaciji za iPad Večernjeg lista.
Styria će na festivalu imati svoj Coffee kutak u kojem će svaki sudionik festivala moći uživati u vrhunskoj kavi koje će pripremiti vrsni barist Nik Orosi. U Styria Lounge Zone moći će se prelistati sva Styrijina izdanja i doznati što se novo zbiva u zemlji i svijetu, a u četvrtak od 22 sata sudionici će se moći zabaviti na Styrijinoj zabavi na kojoj je dobar provod zajamčen.
Kao dodatni doprinos natjecateljskom dijelu festivala, 24sata će u četvrtak u sklopu službenih nagrada dati svoju potporu u vidu MIXX nagrade za najbolju kampanju u kategoriji cross-media integration. Večernji list podupire nagradu za najbolji tiskovni oglas koja se dodjeljuje u petak u sklopu nagrada X.