Kolumna

Posveta papiru i pismenosti posveta je i novinama i civilizaciji koja je u hropcu jer znanje i zdravlje opet postaju elitističke kategorije

Foto: Igor Soban/PIXSELL
Posveta papiru i pismenosti posveta je i novinama i civilizaciji koja je u hropcu jer znanje i zdravlje opet postaju elitističke kategorije
01.01.2023.
u 10:26
Tvrdnje besprizornika; ‘bolje staviti i netočan nego neatraktivan naslov’, bile bi anomalija da su vremena moralna

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi