PIŠE IGOR RUDAN

Potučen od konkurencije i ismijan od medija, Tesla je izgubio svu reputaciju

Foto: Pixabay
Potučen od konkurencije i ismijan od medija, Tesla je izgubio svu reputaciju
03.04.2024.
u 10:00
Na prijelazu 19. u 20. stoljeće povezanost s Teslom bila je rizik za newyoršku elitu

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Komentari 6

Avatar Top
Top
11:42 03.04.2024.

Kako je govorio tesla Drago mi je što me i Hrvati smatraju svojim jer su moji preci hrvatski koljenovići Draganići iz Zadra. Kao hrvatski plemići u 16. stoljeću došli su u Liku i tu ostali. U Liku su moji prepreci došli preko Novog Vinodola. Preci moje majke, Kalinići, također su hrvatski plemići iz Novog Vinodola.

Avatar CUBE
CUBE
10:48 03.04.2024.

Od svih podataka najviše me frapira jedna: N. Tesla nije hteo da umre a da ne poseti Srbiju! Učinio je to jednom.