Grupacija Energo Media Servis jučer je u hotelu Palace Zagreb obilježila Svjetski dan turizma pod motom "Turizam i održiva Energija: Napajanje održivog razvoja" te je, već treću godinu za redom, dodijelila prestižne godišnje nagrade CBTour za najkreativnije i najinovativnije projekte u turizmu.
"Projekt i nagrada CBTour jedini su nacionalni program poticanja i razvoja kreativnosti i inovativnosti u turizmu. To potvrđuje Glavni plan i strategija razvoja turizma Hrvatske u izradi Instituta za turizam. Izrazito smo ponosni što ovom nagradom potičemo razvoj drugačije turističke ponude jer su kreativnost i inovativnost jedini i neosporni faktori postizanja konkurentnosti na tržištu. Ove godine je i Ministarstvo turizma pokrenulo program poticanja inovativnih programa u turizmu što je pokazatelj da smo projektom CBTour učinili značajan preokret u percepciji i shvaćanju važnosti kreativnosti i inovativnosti, ne samo u turističkom sektoru, već u svim gospodarskim granama", istaknuo je Tomislav Marjanović.
U kategoriji najbolji ukupni program hrvatskog poslovnog turizma nagradu je osvojila Stella Mediterannea d.o.o. za projekt pod nazivom Delicacy Day by Stella.
U kategoriji najbolji program odgovornog hrvatskog poslovnog turizma nagradu su osvojili Valamar hoteli i ljetovališta d.o.o. za projekt pod nazivom meetINblue - Valamar Blue Meetings.
U kategoriji najbolji team building program hrvatskog poslovnog turizma nagradu je osvojilo Autoprometno poduzeće d.d. Požega za projekt pod nazivom Zlatnih 5 Zlatne Doline.
U kategoriji najbolji kreativni program hrvatskog poslovnog turizma nagradu je osvojila Istarska županija, Upravni odjel za turizam za projekt pod nazivom Istra Inspirit.
U kategoriji najbolji marketinški program hrvatskog poslovnog turizma nagradu je osvojilo zagrebačko poduzeće Katapult Promocija d.o.o. za projekt pod nazivom Tajne Griča - Interaktivna noćna tura.
U kategoriji najbolja usluga hrvatskog poslovnog turizma nagradu je osvojila zagrebačka tvrtka Klaracomm d.o.o. za projekt pod nazivom Blue Bike - ZagrebByBike.
U kategoriji najbolji proizvod hrvatskog poslovnog turizma nagradu su osvojili Liburnia Riviera Hoteli d.d. za projekt pod nazivom Uvođenje novog hrvatskog hotelijerskog brenda "REMISENS".
U kategoriji najbolja tehnologija hrvatskog poslovnog turizma nagradu je osvojila Turistička zajednica Grada Zagreba za projekt pod nazivom QR kôd za turističke lokacije u gradu Zagrebu.
U kategoriji najbolji menadžer hrvatskog poslovnog turizma nagradu su osvojili Muzeji Hrvatskog zagorja - ravnateljica muzeja gospođa Goranka Horjan, za projekt pod nazivom Projekt razvoja Muzeja Hrvatskog zagorja.
Ukupni pobjednik ovogodišnjeg natječaja - dobitnik posebne nagrade za istaknuti nacionalni doprinos održivom razvoju turizma je Solaris d.d. za projekt pod nazivom Dalmatinsko etno selo.
Poznata turistička imena dobitnici treće po redu nagrade CBTour
Merkel o jednom od susreta s Putinom: 'Ti nećeš vječno biti kancelarka, ove će zemlje ući u NATO. Ja to želim spriječiti'
Bivša njemačka kancelarka objavljuje memoare u kojima iznosi zanimljive detalje sa svojih susreta s ruskim predsjednikom u godinama prije krvave invazije
Otkriveno što Blanka Vlašić radi nakon priznanja supruga da su u otvorenom braku! Ovo nitko nije očekivao
Nakon što se suprug Blanke Vlašić pohvalio da su u otvorenom braku, napokon je otkriveno što ona radi, odnosno čime se bavi u posljednje vrijeme
Hrvatsku čeka pakao: Nikada nismo imali teže iskušenje od ovoga, a jedan podatak posebno zabrinjava
Francuska nakon četvrtfinala Lige nacija postaje najveći suparnik Hrvatske od njezine samostalnosti. U ožujku će njihovi međusobni susreti doći do brojke 12, dok je Hrvatska protiv Engleske i Španjolske igrala po 11 puta
Mit ili istina? ‘Cjepiva su neučinkovita jer neki ljudi obole čak i nakon cijepljenja’
Sezona gripe počinje od listopada i traje sve do ožujka, a kako simptomi ove bolesti nisu nimalo ugodni, bolje ju je izbjeći. Jeste li vi od onih koji vjeruju u učinkovitost cjepiva ili radije pribjegavate drukčijoj prevenciji?
Devet posto Hrvata to čini svaki tjedan, 47 posto barem jednom mjesečno, a češće to rade oni s višim prihodima