– Kada se potrošači susretnu s problemom rješavanja svojih prava sa zrakoplovnim kompanijama, mogu se besplatno obratiti za savjet i pomoć Europskom potrošačkom centru – poručila je Danijela Marković Krstić, direktorica centra Hrvatska (ECC) na održanom skupu o pravima potrošača u zračnom prometu.
Prema istraživanju EK, 48% ispitanika smatra da zrakoplovne ili charter-kompanije poštuju prava potrošača i pravila o zaštiti potrošača, dok je istraživanje iz 2013. pokazalo da šest od deset Hrvata ne zna svoja potrošačka prava u slučaju kada im je let otkazan ili kasni.
Ivana Cestarić iz Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo navela je da je dosad otprilike 50% pritužbi rezultiralo isplatom naknade putniku, a pritužbe se odnose na, primjerice, otkazan let, kašnjenja i uskraćen ukrcaj, ali i prigovore vezane za prava osoba s invaliditetom.
>>Trgovci koji su sigurni na internetu dobit će oznaku povjerenja
Drugim riječima 6 od 10 Hrvala ne leti. Pojednostavljeno, samo rvatine znaju svoja prava.:)))