prava putnika

Šest od deset Hrvata ne zna svoja prava

Foto: Siniša Sunara
Šest od deset Hrvata ne zna svoja prava
11.07.2015.
u 00:10
Prema istraživanju EK, 48% ispitanika smatra da zrakoplovne ili charter-kompanije poštuju prava potrošača i pravila o zaštiti potrošača
Pogledaj originalni članak

– Kada se potrošači susretnu s problemom rješavanja svojih prava sa zrakoplovnim kompanijama, mogu se besplatno obratiti za savjet i pomoć Europskom potrošačkom centru – poručila je Danijela Marković Krstić, direktorica centra Hrvatska (ECC) na održanom skupu o pravima potrošača u zračnom prometu.

Prema istraživanju EK, 48% ispitanika smatra da zrakoplovne ili charter-kompanije poštuju prava potrošača i pravila o zaštiti potrošača, dok je istraživanje iz 2013. pokazalo da šest od deset Hrvata ne zna svoja potrošačka prava u slučaju kada im je let otkazan ili kasni.

Ivana Cestarić iz Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo navela je da je dosad otprilike 50% pritužbi rezultiralo isplatom naknade putniku, a pritužbe se odnose na, primjerice, otkazan let, kašnjenja i uskraćen ukrcaj, ali i prigovore vezane za prava osoba s invaliditetom.

>>Trgovci koji su sigurni na internetu dobit će oznaku povjerenja

>>Živiš u Zagrebu, a još nisi bio u hostelu?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar ARENA
ARENA
00:14 11.07.2015.

Drugim riječima 6 od 10 Hrvala ne leti. Pojednostavljeno, samo rvatine znaju svoja prava.:)))