Na jednoj od najvećih svjetskih burzi turizma, koja će danas u Londonu okupiti pet tisuća izlagača iz 186 zemalja i regija, tradicionalno će se predstaviti i Hrvatska. Domaći turistički radnici u britansku metropolu putuju s podosta aduta u rukavu. Hrvatska je tražena ‘roba’, ove je godine kod nas 13 posto više Britanaca nego lani, rekordnih pola milijuna, a animiranje tamošnje javnosti počelo je prije nekoliko tjedana kad je s Temze, prilično bombastično, lansiran novi slogan hrvatskog turizma “Croatia, Full of Life”.
Da Hrvatska nije više ona stara, trebalo bi se vidjeti i na samom štandu Hrvatske turističke zajednice. Dvjesto kvadrata izložbenog prostora bit će bez zidova i pregrada, prozračnije nego prijašnjih godina, a informatori Hrvatske turističke zajednice imat će nove uniforme. Informatorice će umjesto u formalnim suknjama i sakoima biti u ženstvenijim haljinama, a muškarci će odijela zamijeniti ležernijim hlačama i košuljama.
Novi slogan bit će otisnut na više mjesta na štandu, pa i na novim košuljama. Modernizirani štand omogućit će posjetiteljima i otkrivanje hrvatskih destinacija preko „touch screen“ monitora. Jednim će klikom moći pokrenuti Googleov alat street view te virtualno prošetati izabranim mjestima. Hrvatski turistički čelnici imaju zakazane sastanke sa svim najvažnijim britanskim turoperatorima, a ministar Darko Lorencin dat će intervju i za Travel Channel, koji se gleda u 130 zemalja.
Baš ste me dobro sjetili: zašto bivši ministar turizma Velja Ostojić, koji je smijenjen iz vlade zbog mogućeg kriminala, nikad nije procesuiran, i zašto su jugoudbaški mediji o tome u potpunosti prestali pisati? Je li to to "uvođenje reda" i da nitko nije iznad zakona, kao što je rekao drug Zoka Milovanović?