rezultati agencija

Predizborna istraživanja točno su pokazivala izborne trendove

Foto: Pixsell
Predizborna istraživanja točno su pokazivala izborne trendove
09.11.2015.
u 21:03
Predizborno terensko istraživanje koje je agencija Ipsos provela za Dnevnik Nove TV davala je koaliciji Hrvatska raste 60 mandata, a Domoljubnoj koaliciji 57 mandata
Pogledaj originalni članak

Predizborno terensko istraživanje koje je agencija Ipsos provela za Dnevnik Nove TV davala je koaliciji Hrvatska raste 60 mandata, a Domoljubnoj koaliciji 57 mandata. Prvi su davali Mostu znatan broj mandata, njih 12, što je pred izbore mnogima zvučalo nemoguće.

Za RTL televiziju istraživanje je radila Promocija plus, koja je HDZ-u davala 63 mandata, SDP-u 60, a Mostu 5. Promocija Plus radila je Cro Demoskop za HRT nekoliko dana prije izbora, ali nije objavila rezultat.

Tim matematičara za Jutarnji list predviđao je 64 mandata plus 3 iz dijaspore za Domoljubnu koaliciju, 58 za Hrvatska raste te 8 za Most.

>> Božo Petrov: Jeftinije je napraviti nove izbore nego trpjeti još jednu nesposobnu vladu četiri godine

>> Što je pošlo krivo da je u pola godine HDZ od sigurnog postao relativni pobjednik?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

DE
deli1
02:57 10.11.2015.

gdje su sada oni koji su tvrdili da su ankete lazne? izgleda da je HDZ bolje prosao u anketama nego na izorima

BA
bakulušić
22:04 09.11.2015.

Sad im slogan može glasiti: - Ako želite biti zapaženi i uspjeti, mi smo tu! Dokazano!

Avatar Marko232
Marko232
21:43 09.11.2015.

Nije Vaso toliko naivan da potplati izborne ankete. Kaj god.