Tehnička škola u Slavonskom Brodu nositelj je EU projekta "Navigator", koji je danas pred mnoštvom zainteresiranih predstavljen u amfiteatru škole. Projekt u čiju se realizaciju krenulo krajem kolovoza prošle godine vrijedan je nešto više od 210 tisuća eura, a gotovo osamdeset posto financijskih sredstava, nositelj projekta i partneri Učiteljski fakultet u Osijeku - Dislocirani studij u Slavonskom Brodu, Dječji vrtić "Zlatni cekin" i Dom za djecu i mlade Slavonski Brod, osigurali su kroz IPA EU Operativni program razvoja ljudskih potencijala u okviru natječaja "Integracija skupina u nepovoljnom položaju u redoviti obrazovni sustav". Glavni cilj tog vrijednog projekta je pridonijeti unapređenju jednakih mogućnosti u pristupu obrazovanju skupinama u nepovoljnom položaju, promicanjem relevantnih službi za detekciju i odgovarajući tretman djece i mladih s poremećajima u ponašanju tzv. BD, (Behavioural disorders), te posebno poremećajima pažnje s hiperaktivnošću ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder). Projekt "Navigator" također osigurava lakši i prikladniji pristup obrazovanju i socijalnu inkluziju djece i mladih s takvim problemima kroz razvoj pojačane tehnološke i profesionalne mogućnosti obrazovnih institucija na području Brodsko-posavske županije.
- Projekt je zamišljen u svrhu stvaranja novih kurikuluma za detekciju i prevenciju poremećaja u ponašanju i odnosi se na područje Brodsko-posavske županije. Glavne aktivnosti su edukacije nastavnika, što je u stvari i najveća njegova vrijednost. Ukupno je 50 nastavnika prošlo edukaciju za ADHD i općenito poremećaje u ponašanju djece, te kroz jednu u Hrvatskoj potpuno novu edukaciju, odnosno program usavršavanja za "Marte Meo" praktičare i terapeute. U sklopu projekta osobito su važna i usavršavanja kroz studijska putovanja u Rim i Beč. Svaki put je išlo deset polaznika iz naše škole i ustanova naših partnera. U Rim su išli pogledati kako se to radi u Montessori sustavu vrtića i osnovnih škola, a u Beču su pratili način rada Waldorf škola. Velik dio projekta obuhvatio je i novu tehničku opremu kojom smo opremili naše nove prostorne kapacitete. Situacija s poremećajima ponašanja je uistinu veliki problem. Naš partner u projektu Dječji vrtić "Zlatni cekin" dugi niz godina ima bogato iskustvo i školovane stručnjake za rad s takvom djecom, međutim u osnovnim i srednjim strukovnim školama, kao i na fakultetima naši nastavnici i profesori o tome znaju vrlo malo. Nemamo potrebna iskustva, a svake godine u škole dobivamo takvu djecu i teško se nosimo s tim. Sada, kad su nastavnici prošli potrebne edukacije i dobili načine, alate i metode kako postupati, moguće je raditi cjelovito i uključiti ih u normalan nastavni program - kazala je Vikica Lukić, voditeljica projekta.
Projektom su osigurana i financijska sredstva kojim su opremljena dva savjetodavna centra za davanje informacija i savjetovanje o pitanjima vezanim uz poremećaj ponašanja i poremećaj pažnje i rad s pogođenom djecom i mladima. Jedan takav centar opremljen je u prostoru Učiteljskog fakulteta, a drugi u Tehničkoj školi.