DUGOROČNO NEODRŽIVO

'Ako se situacija ne promijeni, mladi s Jadrana bez nasljedstva sve će više razmišljati o odlasku u inozemstvo'

Foto: Sime Zelic/PIXSELL
'Ako se situacija ne promijeni, mladi s Jadrana bez nasljedstva sve će više razmišljati o odlasku u inozemstvo'
29.10.2024.
u 06:27
Mikulić: Pucamo si u nogu. Kratkoročna ekonomska "održivost" zbog uspješnog turističkog i građevinskog sektora se pogrešno tumači kao stvarna održivost

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Komentari 35

DU
Deleted user
06:43 29.10.2024.

Ajde nek je konačno nekom došlo od G do g. Kad ekonomske studije pokažu ono što je očito samo po sebi. Kad se zbog kratkoročne dobiti dijela nacije ugrožava sveukupan razvoj. I ne radi se samo o ekologiji.

DU
Deleted user
07:33 29.10.2024.

Ali AP će opet brojati turiste. Što će kad ništa drugo ne zna. Samo turizam, nekretnine, videoigrice, nogomet bez stadiona uz nešto infuzije iz EU fondova i doznaka iz inozemstva i eto recepta za hrvatsko gospodarstvo.

WO
wohkadek
07:46 29.10.2024.

Ne podcjenjujem niti jedno zanimanje ali kazem da na konobarenju ne mozes graditi buducnost. Kazem treba industrijalizirati zemlju visokotehnoloskog smjera sa verlikom dodatnom vrijednosti proizvoda pa ce i place biti vece a mladi ljudi koji studiraju nesto drugo osim psihologije, ekonomije i rodnih studija nece trebati traziti dobroplacen posao vani.