Premijerka Jadranka Kosor smatra da bi golišava stražnjica, koja se pojavljuje u jednom od novih turističkih spotova Hrvatske turističke zajednice, mogla biti uvredljiva za neke pripadnice ljepšeg spola.
Zbog toga je danas, na prvoj ovogodišnjoj sjednici Vladina povjerenstva za pripremu turističke sezone, i lagano prigovorila ministru turizma Damiru Bajsu, te direktoru Hrvatske turističke zajednice Niki Buliću, iz čije su radionice novi spotovi i izišli.
Lanjski i šest novih
Premijerka, kako doznajemo, nije ništa zapovjedila turističkim čelnicima, ali je vrlo jasno rekla kako bi zbog mogućih uvredljivih konotacija za žene možda bilo bolje da scena s osunčanom stražnjicom u bikiniju ipak izostane iz novog spota. Hoće li Bajs i Bulić postupiti u skladu s mišljenjem šefice Vlade, jučer je još bilo neizvjesno. Ministar je, na naš telefonski poziv, lopticu prebacio na HTZ i Niku Buliću. Od čelnog čovjeka nacionalne promidžbene organizacije moglo se, pak, dobiti samo jednu rečenicu.
- To će se razmotriti - kratko je odgovorio Bulić.
Hrvatska turistička zajednica za ovu je sezonu, inače, napravila šest novih spotova koji će se vrtjeti na domaćim i stranim televizijama, a svi su premijerno prikazani upravo na sjednici Povjerenstva održanoj na Plitvicama. Tijekom promidžbenih kampanja u najvažnijim emitivnim zemljama, te u zemljama regije vrtjet će se i spotovi od lani poput najpoznatijih: 'Kad srce kaže ljeto, kaže Hrvatska', 'Tako lijepa, a tako blizu' te drugih. Novi su koncepcijski drukčiji, počivaju na brojkama.
Na CNN-u se spotovi vrte
Tako se u jednom, recimo, redaju brojke i scene s jadranskih plaža, slike podmorja i broj vrsta riba u Jadranu, motivi iz vinograda i broj sorti grožđa i slično. Gledatelji diljem svijeta iz novih će spotova doznati i što se dobro jede u Hrvatskoj, saznat će, recimo, čak i poneke kulinarske recepte. Napravljeno je, inače, šest novih turističkih spotova, a traju različito – po deset, dvadeset i trideset sekundi. Pojedini se već vrte na CNN-u. Je li među njima i spot koji se premijerki ne sviđa, jučer nismo doznali. Inače, najveći dio nacionalne promotivne kampanje ove godine počinje se odvijati nešto kasnije nego lani i nego se uobičajilo proteklih godina. Očekuje se, naime, nikad masovniji last minute buking, a pokazalo se i da je u 2010. najteže naći goste za lipanj. Gro kampanje je stoga tempiran za peti i šesti mjesec kako bi se pomoglo lipnju te utjecalo na većinu koja će tek tada odlučivati.
LJUBOMORA.....!!!. ..JACINA guza uvenula, puna celulitisa....to je to..!!! mozda bi Broš od Guze vise voljela? ...JACO.....nemoj molim te javno hodati u tangama, po plazi....................... :-).... ...hoćeš da dobijemo slom živaca ili zastoj srca...!!!