Prigovor premijerke

Premijerka Kosor ministru Bajsu: Može li spot bez stražnjice?

Foto: Arhiva 24sata
Premijerka Kosor ministru Bajsu: Može li spot bez stražnjice?
10.04.2010.
u 19:23
Na premijerkin prigovor Bajs lopticu prebacio Buliću, a on odgovorio: razmotrit ću
Pogledaj originalni članak

Premijerka Jadranka Kosor smatra da bi golišava stražnjica, koja se pojavljuje u jednom od novih turističkih spotova Hrvatske turističke zajednice, mogla biti uvredljiva za neke pripadnice ljepšeg spola.

Zbog toga je danas, na prvoj ovogodišnjoj sjednici Vladina povjerenstva za pripremu turističke sezone, i lagano prigovorila ministru turizma Damiru Bajsu, te direktoru Hrvatske turističke zajednice Niki Buliću, iz čije su radionice novi spotovi i izišli.

Lanjski i šest novih

Premijerka, kako doznajemo, nije ništa zapovjedila turističkim čelnicima, ali je vrlo jasno rekla kako bi zbog mogućih uvredljivih konotacija za žene možda bilo bolje da scena s osunčanom stražnjicom u bikiniju ipak izostane iz novog spota. Hoće li Bajs i Bulić postupiti u skladu s mišljenjem šefice Vlade, jučer je još bilo neizvjesno. Ministar je, na naš telefonski poziv, lopticu prebacio na HTZ i Niku Buliću. Od čelnog čovjeka nacionalne promidžbene organizacije moglo se, pak, dobiti samo jednu rečenicu.

- To će se razmotriti - kratko je odgovorio Bulić.

Hrvatska turistička zajednica za ovu je sezonu, inače, napravila šest novih spotova koji će se vrtjeti na domaćim i stranim televizijama, a svi su premijerno prikazani upravo na sjednici Povjerenstva održanoj na Plitvicama. Tijekom promidžbenih kampanja u najvažnijim emitivnim zemljama, te u zemljama regije vrtjet će se i spotovi od lani poput najpoznatijih: 'Kad srce kaže ljeto, kaže Hrvatska', 'Tako lijepa, a tako blizu' te drugih. Novi su koncepcijski drukčiji, počivaju na brojkama.

Na CNN-u se spotovi vrte

Tako se u jednom, recimo, redaju brojke i scene s jadranskih plaža, slike podmorja i broj vrsta riba u Jadranu, motivi iz vinograda i broj sorti grožđa i slično. Gledatelji diljem svijeta iz novih će spotova doznati i što se dobro jede u Hrvatskoj, saznat će, recimo, čak i poneke kulinarske recepte. Napravljeno je, inače, šest novih turističkih spotova, a traju različito – po deset, dvadeset i trideset sekundi. Pojedini se već vrte na CNN-u. Je li među njima i spot koji se premijerki ne sviđa, jučer nismo doznali. Inače, najveći dio nacionalne promotivne kampanje ove godine počinje se odvijati nešto kasnije nego lani i nego se uobičajilo proteklih godina. Očekuje se, naime, nikad masovniji last minute buking, a pokazalo se i da je u 2010. najteže naći goste za lipanj. Gro kampanje je stoga tempiran za peti i šesti mjesec kako bi se pomoglo lipnju te utjecalo na većinu koja će tek tada odlučivati.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 122

OB
-obrisani-
13:49 11.04.2010.

LJUBOMORA.....!!!. ..JACINA guza uvenula, puna celulitisa....to je to..!!! mozda bi Broš od Guze vise voljela? ...JACO.....nemoj molim te javno hodati u tangama, po plazi....................... :-).... ...hoćeš da dobijemo slom živaca ili zastoj srca...!!!

DU
Deleted user
19:37 10.04.2010.

jooj sto volim pametne politicare... sta JACA ima diplomu iz mnđ. Marketinga pa ce ona osmislit najbolji spot?! ili je ofucana JACA ljubomorna na tu guzicu?! btw, svako ko ima 2 smislene u glavi zna da se sex prodaje... pa necemo valja penzice stavljat u spot ili jacu di se lize sa Pahorom?!

ZG
zg2012
09:07 11.04.2010.

Cijenjena premijerko, može li bez licemjerja?