HTZ

Prezentacija hrvatske turističke ponude u Južnoj Koreji i Japanu

Foto: HTZ
HTZ
Foto: HTZ
HTZ
Foto: HTZ
HTZ
18.09.2019.
u 13:10
Prema ostvarenom broju noćenja, destinacije koje bilježe najveći promet s korejskog i japanskog tržišta su Zagreb, Dubrovnik, Split, Opatija, Zadar i Plitvička Jezera
Pogledaj originalni članak

Hrvatska turistička zajednica u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom u Južnoj Koreji i Japanu organizira edukacijske radionice „Experience Croatia, Feel Slovenia“ koje za cilj imaju promociju hrvatske i slovenske turističke ponude, ali i edukaciju agenata koji u svojoj ponudi nude ili će tek nuditi Hrvatsku i Sloveniju. Prva radionica, namijenjena predstavnicima turoperatora i agencijama, koju je posjetio i Veleposlanik Republike Hrvatske u Republici Koreji dr. Damir Kušen, održana je jučer u Seoulu, dok se druga održava u četvrtak, 19. rujna u Tokiju, u Japanu.

Edukacijska radionica u Seoulu održava se upravo u trenutku kada smo u fazi posljednjih formalnih procedura za otvaranje predstavništva HTZ-a u Južnoj Koreji. Veliki interes na radionicama gdje je sudjelovalo preko 60 etabliranih partnera dokaz je kako naše aktivnosti usmjerene na korejsko tržište daju rezultate“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako je u dosadašnjem dijelu turističke godine s korejskog tržišta ostvareno 377.000 noćenja što predstavlja rast od 5 posto u noćenjima u odnosu na isto razdoblje lani. „Nastavno na višegodišnju charter povezanost Hrvatske i Koreje, od prošle godine Seoul i Zagreb povezala je direktna redovna linija avioprijevoznika Korean Airlinesa koja uspješno nastavlja prometovati i tijekom ove turističke godine“, istaknuo je Staničić.

Među turističkim agencijama i turoperatorima u Seoulu sudjelovale su Interpark Tour, najznačajnija korejska online turistička agencija, Mode Tour, jedna od najznačajnijih agencija za organizaciju individualnih i grupnih aranžmana te SM Town Travel, agencija koja u listopadu ove godine u Zagreb i Dubrovnik dovodi veliku grupu nagradnog motivacijskog putovanja tvrtke Amway. Radionicu koju je s hrvatske strane vodio novoizabrani direktor Predstavništva HTZ-a u Seulu Zoran Horvat posjetilo je i 11 predstavnika korejskih medija specijaliziranih za lifestyle i putovanja.

Foto: HTZ
HTZ

Inače, korejski turisti Hrvatsku u značajnijoj mjeri posjećuju organizirano i to oko 73 posto, ali sve više i individualno, često u okviru šireg europskog kružnog putovanja. S druge strane, u prometu japanskih turista prema Hrvatskoj primjećuje se povećanje broja individualnih putovanja u odnosu na organizirana putovanja. Tipična „hrvatska“ tura za korejske i japanske turiste obuhvaća Zagreb, Plitvice, Zadar, Split, Trogir i Dubrovnik. Prema ostvarenom broju noćenja, destinacije koje bilježe najveći promet s korejskog i japanskog tržišta su Zagreb, Dubrovnik, Split, Opatija, Zadar i Plitvička Jezera. Tijekom svog boravka, korejski i japanski gosti najčešće se odlučuju za boravak u hotelima. Korejski turisti najčešće borave u hotelima s tri i četiri zvjezdice, dok japanski preferiraju objekte s četiri i pet zvjezdica. U pogledu sezonalne distribucije prometa, Japanci i Koreanci iznadprosječno doprinose afirmaciji pred i posezone, s obzirom da vrhunac prometa u Hrvatskoj bilježe u svibnju i lipnju te u rujnu i listopadu.

Dodajmo kako na radionicama u Seoulu i Tokiju s hrvatske strane sudjeluje 5 hrvatskih subjekata među kojima su Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske, Istarske i Zadarske županije te grada Zagreba, s tim da će se u Tokiju predstaviti i Turistička zajednica Kvarnera uz prisustvo Veleposlanika RH u Japanu Dražena Hrastića. Sa strane Slovenske turističke organizacije sudjeluju Ljubljana Tourism i Julijske Alpe. Za sudionike obje radionice pripremljena je i nagradna igra koja uključuje aviokarte Turkish Airlinesa prema hrvatskim i slovenskim destinacijama.

Pogledajte na vecernji.hr