Počela je završna faza naguravanja mosta Drava u Botovu. Riječ je o jednom od većih objekata na dionici projekta “Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka željezničke pruge Križevci – Koprivnica – državna granica”. Radovi napreduju prema planu, a ostalo je još 70 metara da se sve završi.
- Most je kompletno zavaren i završen i sada slijedi još samo naguravanje. Ovo mjesto dio je Mediteranskog koridora i jako je važno za međunarodni teretni promet, kao i za Hrvatsku. Naguravanje se radi oko 20 do 25 metara dnevno, što ovisi i o vremenskim uvjetima. Vremenske nepogode tijekom ljeta (op. a. poplave) utjecale su na radove i kasnilo se oko mjesec dana zbog toga - rekao je Darko Barišić iz Uprave HŽ Infrastrukture, piše ePodravina.
Napomenuo je da će kompletan projekt bit će završen 2025. godine, uključujući i nadvožnjak u Botovu. Mehmet Yilmaz, voditelj projekta iz tvtke Cengiz, pojasnio je tehničke detalje sastavljanja mosta.
VEZANI ČLANCI:
– Prva faza uspješno je dovršena u srpnju. Trenutno smo na 225. metru mosta, nadamo se da će u naredna dva dana biti dovršeno. Težina je 4000 tona, elementi su dovezeni iz Turske i sastavljani ovdje. Sudjelovalo je 80 radnika u cijelom procesu – rekao je Yilmaz.
Most će se koristiti za željeznički promet te nije predviđen prelazak pješaka i biciklista.
– Kasnimo nekoliko tjedana zbog poplava, no proces se završava i krećemo prema završetku i tehničkom pregledu. Bilo je teško, no izgledalo je gore nego što je bilo. Ipak, niz Dravu na potocima bujice su bile gore, no nasipi su bili dobro napravljeni – kazao je nadzorni inženjer Branko Bosanac te je dodao kako će stari most biti srušen.
FOTOGALERIJA Pogledajte i kako izgleda Most 3. gardijske brigade Kune kod Osijeka
Ne kužim baš ali... jer ja niti nitko koga ja poznajem ne posjeduje lokomotivu da bi se onuda vozili. Možda premalo ljudi poznajem ali moja ekipa i ja nećemo ga koristiti, jer što bi vozili ako je samo za željeznički promet.