Koliki je stvarni profit?

Prihodi u turizmu rasli, zarada vjerojatno neće biti veća nego 2019.

Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Prihodi u turizmu rasli, zarada vjerojatno neće biti veća nego 2019.
07.09.2022.
u 10:24
Iznos fiskaliziranih računa za prvih sedam mjeseci ove godine za trećinu je viši od realiziranog u 2019., no zbog inflacije realan rast prihoda znatno je manji, kaže turistička analitičarka Sanja Čižmar

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

CAROLA LEMNE

Švedska stručnjakinja: Ono što se događa u Švedskoj više je mentalna spremnost. Sada se zalihe opet skupljaju

Stvoren je ekosustav za suradnju znanosti i velikih tvrtki. Važne kompanije poput Ericssona ili AstraZenece imaju, primjerice, puno znanstvenika s kojima se na taj način može surađivati. Spotify je, primjerice, iznikao iz takve suradnje sa znanstvenicima tehničkih sveučilišta i malim poduzetnicima koji su iz rada za Ericsson učili i to znanje primijenili za stvaranje Spotifyja. I ta briljantna ideja promijenila je cijeli posao glazbe



Komentari 3

ŠV
Švapski
11:13 07.09.2022.

Za stvarni rast turizma potrebno je omogućiti dolazak većeg broja turista koji su spremni platiti veće cijene za njih. Zašto samo 7,6% Nijemaca putuje u Hrvatsku, dok primjerice u SAD (15,8%), Karibe (12,8%), Australiju i Novi Zeland (12,5%), Maldive ili Sišelske otoke (7,6%) putuje. Kako bi poboljšali ponudu, i sami turistički ponuđači moraju putovati u zemlje koje, između ostalih, toliko vole i Nijemci.

Avatar Artoo Detoo
Artoo Detoo
11:20 07.09.2022.

Ovaj (istočni) portal uvijek prilazi temi s dozom negativnosti na temama kojima im to odgovara i koje su u suštini pozitivne. Na portalu jutarnji.hr je sličan članak, u sasvim drugačijem tonu.