Kolumna

Prije nego što se krene u obračun s fake newsom mora se postaviti ključno pitanje: Što ćemo u tom slučaju napraviti s religijom?!

Foto: Martin RickettPress Association/
Prije nego što se krene u obračun s fake newsom mora se postaviti ključno pitanje: Što ćemo u tom slučaju napraviti s religijom?!
06.07.2024.
u 13:45
Hrvatima paradoksi odavno nisu čudni. Nije im čudno, recimo, što je Domovinski pokret, ušavši u vlast, inaugurirao do sada neviđenu formu u politološkoj teoriji i praksi, a to je opozicija u sjeni

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača