Jedan od najvećih izazova s kojima se mladi danas susreću nakon završetka fakulteta jest pronalazak posla u struci.
Budući da većina poslodavaca kao glavni kriterij navodi iskustvo, većina mladih ljudi zbog nemogućnosti stjecanja praktičnog iskustva tijekom studija nije dovoljno konkurentna te ostaje na burzi čekajući bolju priliku. Stoga se brojni opravdano pitaju kako se oduprijeti sve većoj nezaposlenosti među svojim vršnjacima i kako uspješno odgovoriti na potrebe budućih poslodavaca.
Iskustvo i posao ruku pod ruku
Malo koja visokoobrazovna institucija omogućava svim studentima da se već na prvoj godini studija suoče s izazovima svog budućeg zanimanja. No, ipak postoje i one koje se svojim pozitivnim primjerom ističu među mnogima. Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment među rijetkim je visokoobrazovnim institucijama koja je u potpunosti prilagodila svoje studijske programe kako bi studenti po završetku studija uspješno savladali sve zapreke , ili barem njihovu većinu, koje pred njih postavi zahtjevno tržište rada.
Uz brojna gostujuća predavanja istaknutih domaćih i inozemnih komunikacijskih stručnjaka, Bernaysovcima se već na prvoj godini otvaraju vrata od preko 40 partnerskih institucija gdje mogu razvijati svoje komunikacijske vještine i nadograđivati teorijsko znanje. U okviru obavezne studentske prakse studenti preddiplomskog studija Mediji i kultura društva odlaze u medijske kuće, dok Bernaysovi diplomci praktično iskustvo stječu u agencijama za odnose s javnošću i marketing. Osim što odlazak na praksu studentima omogućava usavršavanje stečenih znanja i njihovu primjenu u struci, neki su se Bernaysovci već na prvoj godini upravo zahvaljujući praksi i zaposlili.
Dodatna vrijednost studija
Uz dnevni kontakt potencijalnih poslodavaca sa studentima te individualno praćenje njihovog profesionalnog razvoja, dodanu vrijednost studiju daje i mogućnost učenja te usavršavanja pet stranih jezika. Naime, tržište rada, a posebno ono komunikacijsko, zahtjeva poznavanje više jezika, a ulazak Hrvatske u Europsku uniju omogućio je mladima da, zahvaljujući svojim kompetencijama i uspješnom savladavanju jezičnih barijera, ravnopravno konkuriraju kolegama iz drugih europskih zemalja. Krajnji je Bernaysov cilj obučiti potpune PR stručnjake koji po završetku svog studija posjeduju potrebna znanja i vještine da spremno pristupe komunikacijskom tržištu.
Bernays je u prvoj godini djelovanja upisao 120 studenata, a u nastojanju da dodatno obogati znanje svojih studenata, Visoka škola za komunikacijski menadžment i u novoj akademskoj godini nastavlja s razvojem svojih studijskih programa i u svoj rad uključuje još stručnjaka iz prakse koji će svoje znanje i praktično iskustvo prenijeti mladim generacijama. Novi upisni rokovi su u tijeku, a prijave traju do 13. listopada. Bernays je budućim studentima diplomskog studija omogućio također i dodatni rok za kojeg se prijave zatvaraju 27. listopada.
je u nekoj drugoj zemlji a kod nas za vrijeme studija traju pripreme za burzu rada