Učestali kvarovi

Prizemljena 4 zrakoplova CA, dva unajmljena od Bugara i Slovenaca

Foto: 'Zeljko Lukunic/PIXSELL'
Prizemljena 4 zrakoplova CA, dva unajmljena od Bugara i Slovenaca
11.10.2013.
u 08:30
Dva dasha i jedan airbus ostali su na zemlji zbog kvarova, a jedan je airbus na pregledu
Pogledaj originalni članak

Zrakoplov dash Croatije Airlinesa jučer ujutro nije poletio iz Zagreba u Bruxelles zbog tehničkog kvara. Putnici su preusmjereni na druge linije, a dash je ostao na zemlji.

Poremećaj u redu letenja

Tako je nastavljen niz problema s dashevima hrvatskog nacionalnog prijevoznika, koji se gotovo svakodnevno kvare ili imaju indikacije kvarova. Ukupno su jučer ujutro izvan pogona tako bila čak četiri zrakoplova CA, tri zbog kvarova, a jedan zbog redovnog održavanja.

CA ukupno u floti ima 13 zrakoplova, sedam airbuseva i šest dasheva.

Osim dasha koji je trebao letjeti u Bruxelles, prizemljen je još uvijek i dash koji je sletio na nos u Zürichu, a na popravku je bio i airbus koji prekjučer nije poletio iz Zagreba u Pariz zbog tehničkog kvara. Jedan pak airbus je u hangaru na redovnom pregledu koji će trajati još najmanje dva tjedna.

Zbog pomanjkanja vlastitih aviona Croatia Airlines bila je prisiljena unajmiti tuđe zrakoplove.

– Kako bi se planirani red letenja održao u najvišoj mogućoj mjeri, kompanija je kratkoročno unajmila dva zrakoplova inozemnih kompanija – navode u CA. No nisu htjeli otkriti od kojih su aviokompanija unajmili avione. Kako doznajemo, radi se o jednom zrakoplovu slovenskog Adria Airwaysa i jednom zrakoplovu bugarskog BH Aira.

Ipak, toliko aviona izvan pogona utjecalo je djelomično na red letenja hrvatskog nacionalnog prijevoznika pa je tako jučer otkazan jutarnji let iz Zagreba u Dubrovnik te su putnici otputovali na krajnji jug Hrvatske dva sata poslije.

No tijekom dana situacija s flotom CA ipak se poboljšala pa je tako ponovno u pogon stavljen dash koji je trebao u rano jutro letjeti u sjedište Europske unije, a u međuvremenu je popravljen i airbus.

Incident u Zürichu

Iako je Croatia Airlines imala problema s dashevima i prije, problemi s tim avionima ipak su došli u centar pažnje nakon incidenta u Zürichu 26. rujna kad se nije htio otvoriti prednji stajni trap. Samo dva dana poslije tog incidenta dash koji je letio na liniji Zagreb - Dubrovnik - Rim morao je sletjeti u Split zbog indikacije da postoji pogreška.

Dva dana nakon toga, 30. rujna dash CA nije poletio iz Beograda u Split zbog indikacije kvara na motoru. Stoga su aviomehaničari iz Zagreba morali ići u Beograd kako bi otklonili taj kvar.

Niz kvarova na dashevima CA nastavljen je 8. listopada kada se nakon polijetanja iz Dubrovnika u Atenu pojavila indikacija da su otvorena prednja prtljažna vrata na avionu. Stoga se taj dash morao vratiti u zračnu luku u Čilipima gdje je izvršena tehnička provjera, nakon koje je avion opet poletio u glavni grčki grad.

Airbusevi zadaju manje problema nego dashevi. Osim tehničkog kvara na airbusu koji je prekjučer trebao letjeti u Pariz, u zadnje vrijeme bio je još samo jedan problem s tim avionom u floti CA, i to kad je zbog problema s hidraulikom airbus koji je letio na liniji Pula - Frankfurt 13. kolovoza ove godine morao sletjeti u Zagreb.

>>Nakon polijetanja, avion Dash preventivno vraćen u Dubrovnik

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.