online izdanje

Pro Media Group & Vogue Adria osvojili prestižnu nagradu “SoMo Borac” u kategoriji “Digital Product” 2024.

Pro Media Group & Vogue Adria osvojili prestižnu nagradu “SoMo Borac” u kategoriji “Digital Product” 2024.
28.10.2024.
u 15:20
Pogledaj originalni članak

Najcjenjeniji modni i lifestyle brand na svijetu, Vogue, krenuo je 1892. godine  kao tjedna novina u New Yorku, a od ožujka ove godine ovaj modni časopis ima i svoje Vogue Adria izdanje. Uz to što Vogue Adria izlazi kao tiskani mjesečnik, posebna poslastica je njegovo četverojezično online izdanje.

Upravo je to online izdanje osvojilo prestižnu nagradu “SoMo Borac” u kategoriji “Digital Product”. Kreativna ekipa Pro media group za nagrađeni rad vogueadria.com postavila je temelje dizajna bez globalne pomoći ili smjernica, a glavni zahtjevi razvoja bili su zadovoljiti veliku količinu vizualnog sadržaja i modularnost uz ekstremno brzo učitavanje stranice. Korištenjem AI tehnologije za prevođenje omogućeno je instant prevođenje na četiri različita jezika. 

Glavni urednik Vogue Adria, Milan Đačić, naglasio je kako „svi oni koji su započinjali neki pionirski projekt znaju koliko je dalek put od ideje do realizacije i koliko se te dvije točke mogu razlikovati“.

Na projektu kreiranja sajta vogueadria.com, tim Pro media group pokazao je da čak i najambiciozniji rokovi mogu biti ostvareni. Njihova kreativna strast i entuzijazam koje su utkali u ovaj naš zajednički projekt te istovremena profesionalnost i stručnost doveli su do rezultata koji su premašili naša očekivanja“, rekao je Đačić.

 „Ovaj unikatan projekt ne bi bio moguć bez predivnih ljudi koji su radili na ovom projektu: prvo veliko hvala Nives Bokor iz Voguea na povjerenju te Heleni Pereković i Jurici Vuković iz mater.agency na magiji s programerske strane. Sam proces je bio jako izazovan jer su se od inicijalnog briefa i kratkog roka, tijekom procesa izrade pojavljivale nove želje i zahtjevi (dok je rok ostajao isti).  Uz ogroman angažman našeg dizajnera Srđan Vrdoljaka i accountice Ive Ricov sve smo uspjeli isporučiti. Ovaj projekt odličan je pokazatelj da naši regionalni dizajneri i developeri mogu više nego uspješno nositi i s najzahtjevnijim globalnim izazovima i projektima“, izjavio je Igor Škunca , kreativni direktor Pro media group.

SoMo Borac, vodeći regionalni događaj digitalne industrije dodjeljuje regionalne nagrada iznimnim radovima. Ove godine prijavljeno je bilo čak 235 radova koje je ocjenjivao žiri sastavljen od preko 80 najboljih digitalnih profesionalaca i stručnjaka iz advertising agencija regije. 

Pro media group (PMG) nezavisna je agencijska grupacija u kojoj radi više od 70 komunikacijskih, marketinških i medijskih stručnjaka, a koji klijentima pružaju uslugu integriranih marketinških komunikacija na dvadesetak tržišta.

PMG posljednjih je nekoliko godina jedna od najnagrađivanijih marketinških agencija u Hrvatskoj.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr