Čazmanac Želimir Curiš, županijski pročelnik i v.d. ravnatelja županijske tvrtke Bjelovarsko-bilogorske vode, ovih dana pod posebnim je povećalom. Prema tvrdnjama osoba koje su željele ostati anonimne, Curiš je još za Martinje na zasad neutvrđen način oštetio službenu Opel Astru, staru tek nepunih osam mjeseci. Naši izvori tvrde da je te noći na potezu od Grabovnice prema Čazmi, sletio s ceste oštetivši automobil, koji je zbog toga morao biti odšlepan u Bjelovar u Opelov ovlašteni servis gdje je u ožujku i kupljen na lizing.
Nije udaren, ali ...
Sam Curiš potvrdio je da je tog dana automobil doista odšlepan u Bjelovar, no izrijekom tvrdi da automobil nije oštećen zbog bilo kakve nesreće nego da je u pitanju kvar na lameli, što je prilično čudno, s obzirom na to da se radi o gotovo novom automobilu s prijeđenih tek desetak tisuća kilometara. Čudeći se što je Astra zbog kvara koji se ukloni u jednom danu na popravku već puna dva tjedna, provjerili smo u servisu i zatekli je bez branika sa skinutim prednjom maskom i svjetlima.
Naknadno prisjećanje
Nakon što smo ga obavijestili o stanju automobila, Curiš se naknadno sjetio da su majstori tek na servisu uočili izgorene električne kabele, zbog kojih je nagorjela plastika na braniku i svjetlima. Kako se to dogodilo na praktično novom vozilu, Curiš nema objašnjenja. Ništa jasniji odgovor ne nudi ni vlasnik servisa Antun Rajković, potvrđujući jedino da automobil nije udaren. Sumnju u Curiševu iskrenost podgrijava činjenica da ni jednom riječju nije želio reći ništa o okolnostima u kojima se sve dogodilo. Najblaže rečeno čudno je da nije osjetio karakterističan miris izgorene instalacije, a da je odmah znao da je u pitanju kvar na lameli koji se gledajući izvana ni ne može uočiti. Priča se čini kontroverznom i valjalo bi je do kraja ispitati, no sudeći po dosadašnjoj praksi neće biti iznenađenje ako na ovom tekstu sve i završi.
Koje je auto najbolje za šodrane goričke puteve? Nevjerojatno guta rupe i jarke? ...............................Odgovor: SLUŽBENO VOZILO