RAKOVICA

Program ''Plitvička dolina'' za domaće i strane turiste

Foto: Kristina Štedul Fabac/Pixsell
Program ''Plitvička dolina'' za domaće i strane turiste
04.05.2010.
u 16:20
Idejnim rješenjem napravljena je razrada svih objekata i elemenata koji će se graditi sljedećih dvadeset godina.
Pogledaj originalni članak

Kuća vode, šume i špilje, Cvebin mlin i Mreža bunara neke su od atrakcija u kojima će u budućnosti moći uživati svi turisti koji dođu u Rakovicu.

Predstaviti i način života

Na raspolaganju će im biti i Centar za posjetitelje, ujedno dokumentacijski centar Povijena kuća, koji će biti smješten u središtu općine i činiti okosnicu očuvanja povijesne baštine Rakovice i okolice sve do današnjih dana. Tako će domaći i strani gosti, koji ovdje uglavnom prenoće, imati razloga boraviti tri dana.

Najnovija turistička ponuda općine, koju svake godine posjeti više od 120.000 gostiju, definirana je idejnim rješenjem koje se temelji na Studiji održivog razvoja kulturnog turizma u Rakovici, a izradila ju je tvrtka Muze.

Tako je razvoj kulturno-turističke ponude osmišljen kao ekomuzej koji ujedinjuje i predstavlja potencijale rakovičkog kraja kroz tematske rute, puteve, staze, interpretacijske i centre za posjetitelje, te pet glavnih tema - špilje, vode, prirodne ljepote, povijest i tradicionalni način života.

Konkretan plan

Napravljenim idejnim rješenjem, na prijedlog direktorice turističke agencije Iris Croatica Blanke Pavlić, definiran je i prijedlog imena odredišta rakovičke općine Plitvička dolina.

– Idejno rješenje sadržava detaljnu idejnu razradu svih dijelova, elemenata i objekata Plitvičkih dolina, da bi svim nositeljima projekta, a posebno Turističkoj zajednici i Općini, omogućila sustavnu dugoročnu implementaciju projekata te kandidiranje za sredstva iz fondova EU. Imamo konkretan plan i znamo što ćemo graditi sljedećih dvadeset godina. Svaka ruta ima svoju priču i sadrži posebne atrakcije. Idejno rješenje daje nam zaista velike mogućnosti – kazala je direktorica Turističkog ureda TZ Rakovica Mira Špoljarić.

Dodaje da će ove sezone uglavnom raditi na vizualnom identitetu, odnosno promociji.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.