Pretplata omogućava uživanje u jutarnjim ritualima započinjanja dana uz omiljeni napitak i novine ili opuštanje na kraju dana uza zanimljiv, aktualan i zabavan sadržaj koji vam samo uz pretplatu dolazi na vašu kućnu adresu. Uz pretplatu novine dolaze k vama i rješavaju vas brige gdje kupiti novine.
Posjetite Garden Mall 10. i 11. ožujka i uživajte u našem "kutku za čitanje“ gdje možete sjesti i pročitati svoje omiljene dnevne novine, tjednike i mjesečnike u izdanju Styrije u Hrvatskoj. Kutak je ugodan prostor koji podsjeća na vaše omiljeno mjesto odmora i relaksacije u kući – dnevnu sobu. Tu će biti i hostese koje će zainteresiranima darovati testnu pretplatu uz koju imate jedinstvenu priliku testirati jedan od ponuđenih modela pretplate.
Jeste li znali da su, osim što pretplata štedi vrijeme štedi i novac, jer su temeljem pretplate osigurane najpovoljnije cijene, različiti modeli pretplate, fleksibilni načini i dinamike plaćanja prilagođeni potrebama i mogućnostima pretplatnika? Pretplatnicima kao znak zahvalnosti za vjernost darujemo jedinstvene prilike rezervirane samo za njih, brojne popuste, nagradne igre i natječaje te vrijedne darove tijekom cijele godine.
Dođite u Garden Mall i uživajte u zanimljivim promotivnim aktivnostima koje smo pripremili za sve posjetitelje i kupce Garden Malla. Iskoristite vikend za odmaranje, druženje, kupnju i priliku da testirate pretplatu jer smo pripremili nekoliko modela svim zainteresiranima na dar!
Promocija pretplate Styrijinih izdanja
Pripremite se na vrijeme: Top 25 luksuznih parfema koji mogu biti idealan poklon svakoj ženi
FOTO Div u ruševinama: Ovako danas izgleda tvornica koja je hranila cijelu Jugoslaviju
Šećerana je ugašena 1. ožujka 2021., kada je većina od 202 radnika otišla iz tvrtke uz otpremninu, a iza tvornice ostaje jedino vrijedna građevinska parcela
Neobična obavijest osvanula u zgradi u Hrvatskoj, ljudi su zgroženi: 'Isti problem i kod nas'
Imate li vi sličnih obavijesti u svojim zgradama? Koja je najneobičnija poruka koja je kod vas osvanula? Šaljite nam na dojavi@vecernji.net
Sve popularnija vrsta kupovine, koju vole i Hrvati, mogla bi 'isprazniti' šoping centre, no je li sigurna?
Nužnost svakog hotela postaje jedna usluga bez koje neki neće opstati na tržištu: 'To je budućnost'
a šta s onima koji nisu iz zagreba?? btw. to styria me jako podsjeća na sterija, a ono ubačeno y na yugoslaviu. hmmmhhhhmm