Turistički biznis

Prošla godina za Uniline grupu 30 posto bolja nego 2022.

Foto: Uniline
Foto: Uniline
15.02.2024.
u 15:43
Pokazalo se da je formiranje grupe bio pozitivan strateški organizacijski iskorak, kaže predsjednik uprave Uniline grupe Boris Žgomba
Pogledaj originalni članak

Prošla je godina za destinacijsku menadžment kompaniju, Uniline grupu, bila uspješna. Preliminarni poslovni rezultati za 2023. pokazuju da je ostvaren promet od 55,8 milijuna eura i rast od 30 posto u odnosu na prethodnu godinu. Rast je zabilježen u s svim društvima Uniline grupe (Uniline, E-Tours, Uniline Mobility, Vetura i Amarin), što je rezultiralo povećanjem dobit za 40 posto u 2023. U ovoj godini, pak, Uniline grupa će i dalje, doznaje se, uz fokus na upravljanje imovinom i akvizicijama, pružati podršku društvima u razvojnom i organizacijskom smislu, kako bi korisnicima svojih usluga, njih 400.000, osigurali pouzdanu i kvalitetnu uslugu u svim segmentima poslovanja.

- Zadovoljni smo ostvarenim aktivnostima te preliminarnim rezultatima. Za nas se pokazalo da je formiranje grupe bio pozitivan strateški organizacijski iskorak, koji je doprinio razvoju svih naših društava i grupe u cjelini, ali je imao i značajan učinak i na domaći turizam, obzirom da još kvalitetnija prezentacija Hrvatske i dodatno jačanje kvalitete usluge donosi i dodanu vrijednost kompletnom turističkom sektoru - komentira predsjednik Uprave Uniline grupe Boris Žgomba.

Inače, uz zadržavanje vodeće pozicije u postojećem segmentu poslovanja, e-Tours snažno ulazi u segment MICE poslovanja. Uniline Mobility nastavlja ulaganja u rast flote i proširenje vrsta vozila, nakon što je lani ponudu dodatno proširio akvizicijom društva Vetura, dok će se društvo Uniline uz incoming segment nastaviti značajno razvijati i ulagati u segmentu sportskog turizma. U Unilineu u ovoj godini očekuju daljnji rast na europskim i izvan-europskim tržištima, a već bilježe povećan interes gostiju iz dalekih tržišta, koji se u sve većem broju vraćaju u Hrvatsku, prepoznajući ju kao atraktivnu i sigurnu destinaciju, što je za azijske goste vrlo važno pri odabiru destinacije.

- Zahvaljujući dobrim rezultatima nastavljamo s investicijama koje će doprinijeti podizanju kvalitete usluge i znatno izraženijoj personalizaciji usluga kroz korištenje najnovijih tehnologija na svim razinama turističke ponude - ističe Kristina Peruško, članica uprave Uniline grupe.

Uniline grupa danas broji više od 150 zaposlenika, s glavnim poslovnim sjedištem u Puli. Preko svojih sastavnica prisutna je na području cijele Hrvatske, a posluje i u Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Srbiji, Kini i Južnoj Koreji te ima i predstavništva u Japanu, Tajlandu, Indoneziji i Brazilu.

VIDEO Komad fasade ponovno zaprijetio Zagrepčanima

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.