Prizemljen Fire Boss

Protupožarni avion sletio u more jer je ostao bez goriva?

Foto: Hrvoje Jelavić/Pixsell
Air Tractor
Foto: MORH
air tractor
Foto: Željko Mršić/Pixsell
air tractor (1)
Foto: Željko Mršić/Pixsell
air tractor (1)
Foto: Filip Brala/Pixsell
kanader
Autori F.Š., VMo/VLM
20.07.2010.
u 18:11
Zrakoplov je prije slijetanja sudjelovao u gašenju požara niskog raslinja i borove šume na Dinari kod Knina.
Pogledaj originalni članak

Protupožarni zrakoplov AT-802 A (oznake 893) danas je u 16.40 sati prinudno sletio u Karinsko more zbog indikacije tehničkog kvara, izvijestili su iz MORH-a. Tijekom slijetanja poštivale su se sve sigurnosne procedure, naglašavaju u MORH-u, te nije bilo ozlijeđenih niti je sam zrakoplov oštećen pri slijetanju.

Nekoliko sati poslije slijetanja avion je osposobljen za let te je odletio u Zemunik gdje će biti detaljno pregledan. Kako neslužbeno doznajemo, u avionu se tijekom leta aktivirao indikator goriva, pa će trebati provjeriti je li indikator pokvaren ili je avion ostao bez goriva.

Izjave očevidaca na obližnjoj plaži, pak, potvrđuju drugu mogućnost jer tvrde kako je tehnička ekipa Oružanih snaga napunila avion gorivom te da je on bez problema upaljen, nakon čega je i odletio.

Zrakoplov je prije slijetanja sudjelovao u gašenju požara niskog raslinja i borove šume na Dinari kod Knina, zajedno s još jednim zračnim traktorom i tri kanadera CL-415. Požar je lokaliziran u 16.25 sati, nakon čega su se svi zrakoplovi, osim jednoga, vratili u 93. zrakoplovnu bazu Zemunik.

Krajem prošle godine ispred zadarske rive prinudno je sletio i kanader zbog tehničkog kvara koji je uklonjen drugi dan.

 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

DU
Deleted user
18:44 20.07.2010.

ma pokrali kerozin

OB
-obrisani-
18:45 20.07.2010.

Sada kupači ne moraju cvikati samo od bijesnih glisera jer bi im i kakav Air Tractor mogao aterirati na glavu. Opuštajuće...

Avatar Časna seka
Časna seka
07:10 21.07.2010.

Na zrakoplovima valja izraditi posebnu rupu kroz koju pilot može pripomoći gašenje požara i svojom mokraćom. Gašenje bi bilo najdjelotvornije nakon što se popije puno piva. Doduše, ponekad bi pilot i promašio cilj i smočio vatrogasce.