LJETNA REPORTAŽA

Provjerili smo kako Zagorci provode godišnji: 'Kaj bi išel na more, pa klijet nesme čakati! Gradimo novu, nikad ih ni dost’!'

Foto: Igor Soban/PIXSELL
Provjerili smo kako Zagorci provode godišnji: 'Kaj bi išel na more, pa klijet nesme čakati! Gradimo novu, nikad ih ni dost’!'
16.08.2024.
u 22:50
Ljetna reportaža s one strane Medvednice, o tome kako Zagorci provode ljetne dane i godišnje odmore u Oroslavju, Stubici... U ovo doba imaju najviše posla

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Komentari 1

O2
Ožujak.2023
07:29 17.08.2024.

Evala! I ja mislim da ajde more precijenjeno