Hrvatske ceste u nedjelju će napokon pustiti u promet prva tri kilometra brze ceste Solin – Klis, a u sklopu projekta gradnje drugog kolnika te ceste vrijednog 248 milijuna kuna.
U nedjelju će u promet biti puštena poddionica Majdan – Jamani duga kilometar i pol te prva etapa druge poddionice Jamani – vijadukt Ploče, također duga kilometar i pol. U HC-u navode da će nakon turističke sezone biti završeni radovi i na preostalih kilometar i pol te brze ceste.
Sudska prisila
Radovi na gradnji drugog kolnika brze ceste Solin – Klis zapeli su, odnosno doslovno stali početkom 2012. godine kada je glavni izvođač radova splitski Konstruktor zapao u poslovne teškoće. Zbog toga je uprava HC-a u listopadu te godine dala nalog tvrtki Hidroelektra-niskogradnja, koja je s Konstruktorom bila u poslovnoj udruzi, da preuzme nedovršene poslove splitske tvrtke. No Konstruktor nije htio napustiti gradilište pa ga je Hidroelektra morala sudskim putem na to prisiliti. Stoga je tek u proljeće prošle godine uspjela stupiti na gradilište. Brza cesta Split – Klis trasirana je na teškom brdsko-planinskom terenu zbog čega čak 70 posto ukupne trase ceste čine objekti. Stoga je cijena gradnje po kilometru dosta velika, oko 55 milijuna kuna, odnosno 7,5 milijuna eura, u što je uključeno i opremanje prometnice.
Privremeno zatvorena
Prva tri kilometra brze ceste bit će puštena u promet u nedjelju poslijepodne, a dotad će cijela trasa biti privremeno zatvorena za promet kako bi se uklonila privremena signalizacija.
Građevinci tempirani za predizbornu kampanju? Tko ce rezati vrpcu? Josipovic...Milanovic...zalosno je nisko koliko nas ova bahata politika podcijenjuje ....a opet....mozda smo i zasluzili...