POVIJESNI ISKORAK Večernji list, Media servis i RTL Televizija potpisali partnerski ugovor

Prvi izborni pool TV-a, radija, novina i weba

Foto: import
Prvi izborni pool TV-a, radija, novina i weba
28.09.2007.
u 23:03
Pogledaj originalni članak

Tri najjače komercijalne medijske kuće u Hrvatskoj  Večernji list, RTL Televizija i Media servis  jučer su potpisale partnerski ugovor o osnivanju multimedijskog poola za praćenje parlamentarnih izbora 2007.

Transparentni i brzi
Riječ je o jedinstvenom medijskom projektu, prvom takve vrste od osamostaljenja Hrvatske, koji će putem četiriju platformi  pisanim putem, televizijom i radijem i internetom  građanima omogućiti najtočnije i najtransparentnije praćenje političke kampanje.

Predsjednik uprave RTL Televizije Christopher Mainusch projekt je predstavio kao "partnerstvo najčitanijih dnevnih novina u Hrvatskoj, najgledanije televizije te informativnog servisa koji pokriva 40-ak radijskih postaja".

- Iako ćemo surađivati, posebice u istraživanjima i analizama, svaka će medijska kuća zadržati neovisnost u izvještavanju  objasnio je Mainusch te dodao da najbolji politički novinari i urednici jamče transparentno, vrlo kvalitetno i brzo izvještavanje. Otkriveno je da će se provesti čak tri terenska i telefonska istraživanja u kojima će sudjelovati najveći broj ispitanika dosad, a najavljeno je i organiziranje okruglih stolova na lokalnoj i državnoj razini, panel-diskusija...

Predsjednik uprave Večernjeg lista Marjan Jurleka istaknuo je da je svrha medijskog poola koji čine tri najjača komercijalna brenda što bolje informiranje javnosti.
 Neće to biti puko izvještavanje o temama koje nameću političke stranke, nego ćemo propitivati programe kroz pitanja i teme koje zanimaju ljude u svakodnevnom životu  istaknuo je M. Jurleka. Podsjetio je na vrlo uspješnu kampanju "Pitajte političare", koju već neko vrijeme provodi <a>vecernji.hr</a> i u kojem "obični" ljudi političarima postavljaju pitanja.

Priprema za izbore
 Riječ je o otvorenoj i demokratskoj formi u kojoj građani zahtijevaju odgovore izvan političkih programa koje stranke žele nametnuti kao teme  dodao je Jurleka. Kao glavna svrha osnivanja multimedijskog poola istaknuto je temeljito izvještavanje kako bi građani bili što bolje pripremljeni za izbore.

Kao iznimnu prednost Večernjeg lista glavni urednik Goran Ogurlić naveo je čak devet regionalnih izdanja i regionalnih centara, u kojima će se organizirati okrugli stolovi te sučeljavanja u svim izbornim jedinicama. Potpunu regionalnu pokrivenost jamči i Medija Servis. Glavni urednik i direktor Ivan Jurić Katunarić ponovio je da njihov informativni program preuzima čak 40 radiopostaja sa županijskim koncesijama, što znači da dopire do gotovo dva i pol milijuna građana.

Pogledajte na vecernji.hr