Prvi hrvatski MiG-21, doznaje se, utovaren je na dva kamiona i napokon kreće iz Odese prema Hrvatskoj. Prođe li sve u redu na granicama, trebao bi stići u Zagreb sljedećeg ponedjeljka.
U petak kreće drugi zrakoplov, a potom, svakih nekoliko dana, još tri dovršena lovca. Krajem tjedna u Zagreb dolazi i ukrajinski tim tehničara za završna testiranja i primopredaju zrakoplova. Oni će opet sklopiti MiG-ove i pripremiti ih za probni let. Tek kada naši piloti potvrde da je sve u redu, MORH će platiti obavljeni posao.
Doznaje se da će ovog tjedna u Odesi početi i probni letovi MiG-a dvosjeda, koji je neophodan kako bi u HRZ-u napokon počela obuka naših pilota, na što čekaju još od ljeta 2013. Ovo bi mogao biti početak kraja sramotno loše vođenog remonta jer zbog nekompetentnosti češkog podizvođača (zaduženog za navigacijsko-komunikacijsku opremu i modernizaciju) remont kasni već šest mjeseci! Prva dva zrakoplova, naime, trebala su u RH stići do 15. listopada, a tri sljedeća do kraja 2013. U MORH-u očekuju da će radovi na sedam preostalih zrakoplova biti obavljeni brže. Procjene stručnjaka kažu da bi penali trebali iznositi već više od 900.000 eura.
>> MORH: Uspješno završeni testni letovi na 2 MiG-a u Ukrajini
Hrvatska uz Albaniju ima najgore ratno zrakoplovstvo u citavoj Europi, a to ukljucuje sve zemlje kojima smo se za vrijeme SFRJ smijali kako su nazadne. (Ovo ne ukljucuje protektorate tipa BiH, Crna Gora, Makedonija i Kosovo.) Samo od novaca izgubljenih prodajom Plive i INA-e mogli smo kupiti dvije eskadrile Gripena od Svedjana, medjutim trebalo je napuniti necije dzepove a sve to od velike "ljubavi" za Hrvatsku. Da ne govorimo or ratnoj mornarici, nekad jedna od rijetkih zemalja sposobna proizvoditi podmornice uz ratne brodove, usnistila je svoju brodogradnju, tako da danas ne proizvodimo nista ne go kupujemo tudji otpad.