Povjerenstvo za zaštitu prava pacijenata Krapinsko - zagorske županije održalo je sjednicu kako bi razmotrilo pritužbe i pohvale pacijenata - prenio nam je Dubravko Sopek, predsjednik Povjerenstva, a sjednici je prvi puta prisustvovala i zamjenica župana za društvene djelatnosti Jasna Petek.
Predugo čekanje
Pritužbe se odnose na Opću bolnicu Zabok za lošu organizaciju rada i dugo čekanje na red za obavljanje pregleda. Stigla je i pritužba na Dom zdravlja KZŽ - ispostava Krapina na rad i odnos prema pacijentu, malodobnom djetetu, kojeg se nije primilo na prvi pregled po hitnom postupku i slanju na potrebnu fizikalnu terapiju.
U Domu zdravlja - ispostavi Zlatar prigovor pacijenta je upućen zbog problema oko naručivanja za RTG i djelatnice koja radi na šalteru. Ravnateljica Doma zdravlja u svom očitovanju navodi kako je djelatnik ing. med. radiolgije otišao na odsluženje kazne zatvora i nakon toga dobio otkaz, a djelatnica koja radi na šalteru u to se vrijeme vjerojatno udaljila zbog potrebe posla. Za ispostavu Zlatar bila je i pritužba zbog loših sanitarnih uvjeta u ordinaciji dentalne medicine.
Pohvale su pak upućene Specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju Krapinske Toplice na rad cjelokupnog medicinskog osoblja. Najviše pohvala dobila je Specijalna bolnica za medicinsku rehabilitaciju Stubičke Toplice. Pacijenti pohvaljuju medicinsko osoblje, te posebno ističu lijepe riječi i osmijeh na licu. Pacijenti ističu kako je to novo ugodno iskustvo i preporuka za rehabilitaciju ili odmor upravo u toj medicinskoj ustanovi.
Za sve pacijente
Sve pritužbe i pohvale upućuju se ravnateljima, a od Doma zdravlja KZŽ traži se hitno očitovanje za slučaj u Krapini s obzirom da se radi o malodobnom djetetu. Što se tiče hitne medicinske pomoći i najave o plaćanju pregleda ukoliko pacijentu nije ugrožen život, predsjednik Sopek ističe kako za sada nisu imali pritužbe, ali kada to bude stupilo na snagu o tome će se očitovati. Planiraju postaviti i obavijesti o radu Povjerenstva u sve ambulante.