Preko 200.000 pregleda

Najbolja ili najgora? Pogledajte reklamu koja je zaludjela internet

Foto: Screenshot Youtube
Najbolja ili najgora? Pogledajte reklamu koja je zaludjela internet
11.10.2014.
u 15:48
Klip je tako "očajno namontiran da je dobar", jedan je od komentara. Zaposlenici agencije šetaju ulicama grada u pripijenim haljinama i odijelu dok u pozadini svira Swedish House Mafia
Pogledaj originalni članak

Promo film agencije Thorne Travel postao je hit na kanalu YouTube nakon što je u samo jednom danu skupilo preko 200.000 pregleda. Za trominutni klip zaslužna je Shona Thorne, vlasnica agencije iz Kilwinninga u pokrajini Sjeverni Ayrshire u Škotskoj.

Klip je tako "očajno namontiran da je dobar", jedan je od komentara. Zaposlenici agencije šetaju ulicama grada u pripijenim haljinama i odijelu dok u pozadini svira Swedish House Mafia. Radnici agencije osim štenje lokalnom stanovništvu daju nove kataloge za putovanja uz pomoć specijalnih efekata. 

"U ružičastim uniformama djelujemo pomalo kao stjuardese "Virgin Airwaysa", ali sa više stava jer smo veće i malo smo više stvarne", rekla je Shona Thorne. 

Kad je organizirala snimanje promo videa, nije željela imati ulickane mršave glumice, nego stvarne ljude. 

U tek nekoliko sati klip je pogledan gotovo 40.000 puta, i podijeljen nebrojeno puta na Facebooku i Twitteru. Inače je na YouTubeu onemogućeno komentiranje klipa.

>> Htjeli otići na SP: Agencija ih umjesto u brazilski Salvador poslala u El Salvador!

>> Kako će nam djeca biti sigurna na putu? Ugovor za put je pun jezičnih grešaka

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

IM
imotadin
21:25 11.10.2014.

Sto je ovo? Poticaj da i citatelji VL-a, pogledaju doticni video i tako pomognu promicbi doticne agencije. E, nije vam upalilo kod mene!