– Dvadeset godina vozim, no nisam nikada doživio da mi stane vlak na prijelazu preko pruge kako bih ja mogao proći svojim automobilom – kaže Požežanin Miljenko Logarušić. Upravo to se događa već dvadesetak dana na prijelazu Primorske ulice preko željezničke pruge Pleternica - Požega - Velika jer se pokvarila automatska signalizacija pa se ne uključuju zvučni i svjetlosni signali niti se spušta polubranik, što znači da vozila mogu izići pred vlak koji dolazi iz Velike ili s požeškog kolodvora. Takva situacija opasnost je za sigurnost sudionika u prometu, a tu je frekvencija vozila velika jer Primorska ulica i njen produžetak s Jelačićevom povezuju sjeverni i južni dio Požege. Područni ured za zaštitu i spašavanje Požega putem svoje službe 112 u više je navrata obavještavao javnost o kvaru na tom prijelazu putem lokalnih radiopostaja. Do sada, na sreću, tu nije bilo prometnih nesreća, a tome je pridonijela i odluka nadležnih u Hrvatskim željeznicama koji su dali obvezni nalog strojovođama da zaustavljaju vlakove prije prijelaza i propuštaju vozila. Tom prugom dnevno prođe pedesetak vlakova, a zahvaljujući prisebnosti strojovođa, ali i vozača sve prolazi bez problema. Doznali smo da će kvar biti ovih dana otklonjen.
- Očekuju se rezervni dijelovi iz Poljske pa će naši stručnjaci ovaj kvar i riješiti - rekao je Dragutin Komarić, prometnik na požeškom željezničkom kolodvoru.
Do tada pozornosti nikad previše, pogotovo jer na tom području pruga nije ravna, već vlakovi dolaze iza zavoja pa je preglednost osjetno smanjena.
U PU požeško-slavonskoj kažu da nemaju spoznaja da se posljednjih desetljeća promet na nekom od pružnih prijelaza u vrijeme kvara automatskih uređaja rješavao ovako kako su to ovdje riješili stručnjaci HŽ-a.
u poljskoj su jeftiniji