Od kada je Raiffeisenbank Hrvatska ponudila svojim klijentima prvo mobilno bankarstvo u Hrvatskoj, usmjerenje prema digitalnim i inovativnim proizvodima i uslugama, koji se razvijaju osluškivanjem potreba klijenata, bilo je njezino poslovno opredjeljenje.
Danas, 30 godina od osnutka RBA u Hrvatskoj, banka je koja na siguran i jednostavan način svojim klijentima pruža brojne digitalne mogućnosti za ispunjenje njihovih financijskih potreba. Jedna je od rijetkih banaka koja svojim klijentima nude 100 % online otvaranje računa, ne samo privatnim korisnicima, već i poslovnim subjektima. Osim otvaranja računa, klijenti Raiffeisen banke potpuno digitalnim putem mogu zatražiti te dobiti kredit, bez posjeta poslovnici. Također, mobilna aplikacija mojaRBA pruža klijentima mogućnost potpunog digitalnog uključivanja u banku te nudi širok raspon usluga za klijente kao što je epozajmica, plaćanje kontaktima putem Klik Paya bez unosa IBAN-a, SEPA plaćanja i broje druge opcije.
Da je digitalno jedna od najvažnijih RBA poslovnih postavki, razvidno je i iz transformacije tradicionalnih poslovnica u digitalne. Trenutačno u Hrvatskoj postoji 18 RBA digitalnih poslovnica.
„Fokus na klijenta, njegovo iskustvo s bankom te izgradnja RBA digitalne kulture koja
teži potpunoj digitalizaciji procesa donijele su nam ovu nagradu kao potvrdu da smo na dobrom putu. Klijenti danas žele sigurnu, jednostavnu i lako dostupnu uslugu i proizvod na kanalima banke kojom će realizirati svoje financijske potrebe ili planove. Naš je zadatak i dalje ulagati u inovativne tehnologije kako bismo im to i omogućili“, izjavila je Višnja Božinović, članica Uprave RBA za poslovanje za stanovništvom i malim i srednjim poduzetništvom.
Razvoj digitalnih usluga i proizvoda proizlazi iz agilnog načina rada kojeg čini timovi poslovne strane i IT odjela u banci. Upravo ovakav način rada, napredne tehnologije i stručne kompetencije djelatnika, pozicioniraju RBA kao jednu od vodećih digitalnih banaka na tržištu.