angažmani u hep-u

Real grupa demantira Mirelu Holy: Iznijela je neistine

Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Real grupa demantira Mirelu Holy: Iznijela je neistine
09.06.2015.
u 18:16
Marketinška agencija ističe da su iznesene neistinite informacije i insinuacije u vezi s njezinim poslovanjem s tvrtkom HEP d. d.
Pogledaj originalni članak

Marketinška agencija Real grupa d.o.o poslala je priopćenje javnosti u kojem demantira navode Mirele Holy izrečene 3. lipnja na konferenciji za novinare u Saboru. Holy je tada naglasila da nikada do sada u HEP-u nije angažirano toliko vanjskih konzultanata, unatoč činjenici da taj posao mogu obavljati stručnjaci koji su već zaposleni u HEP-u, te kako je od sektora HEP-a za razvoj proizvoda i usluga za pridobivanje 16.000 kupaca iz kategorije kućanstava plaćeno lani Real grupi oko 21 milijun kuna. Iz agencije poručuju da to nije istina.

Njihov demantij koji je potpisao direktor agencije Krešimir-Renzo Prosoli prenosimo u cijelosti:

''Poštovani,

Obraćamo vam se u povodu objavljivanja članka ''Mirela Holy: Nikada do sada u HEP-u nije angažirano toliko vanjskih konzultanata“ u vašem mediju, a u kojem su iznesene neistinite informacije i insinuacije u vezi poslovanja marketinške agencije Real grupa d.o.o. s tvrtkom HEP d.d.

U članku se navodi citat Mirele Holy u kojemu se kaže da je: „...angažman marketinške tvrtke Real grupe od sektora HEP-a za razvoj proizvoda i usluga koji je za pridobivanje 16.000 kupaca iz kategorije kućanstava platio lani Real grupi oko 21 milijun kuna.“  Ova tvrdnja je neistinita.

Naime, HEP d.d. je u srpnju 2014. godine, sukladno Zakonu o javnoj nabavi, proveo ograničeni postupak nabave za usluge planiranja i zakupa medijskog prostora: tv, radio, tisak, internet/online i vanjsko oglašavanje, u maksimalnom iznosu do 7 milijuna kuna. Na navedenom natječaju pobijedila je tvrtka Real grupa d.o.o., te je s njom sklopljen Okvirni sporazum, koji još nije u cijelosti konzumiran. Do dana 5. svibnja 2015. godine, na zakup prostora u svim medijima, koji je tvrtka HEP d.d. izvršila putem Real grupe d.o.o., potrošeno je oko 5,5 milijuna kuna.

Napominjemo da se Real grupa d.o.o. ne bavi konzultantskim poslovima, već je riječ o full-service marketinškoj agenciji, koja za klijenta HEP d.d. obavlja isključivo poslove planiranja i zakupa medijskog prostora. Za usluge zakupa medija sve velike kompanije koriste agencije upravo iz razloga što jedino putem njih mogu ostvariti agencijske popuste te na taj način plaćaju znatno niže cijene zakupa medijskog prostora.

Također, Real grupa d.o.o. se, još od 2007. godine, bavi pružanjem marketinških usluga za mnogobrojne domaće i inozemne klijente. U agenciji je stalno zaposleno više od 50 profesionalaca, a agencija posluje na domaćem te na nekoliko europskih tržišta, radeći za renomirane klijente iz sektora maloprodaje, telekomunikacija, osiguranja, automobilske i farmaceutske industrije itd. Konsolidirani prihodi Real grupe d.o.o. za 2014. godinu iznose 174 milijuna kuna.

Ljubazno vas molimo da sukladno Zakonu o medijima NN 59/04,84/11,81/13; članka 40, objavite demanti na članak objavljen na vašem portalu 3. lipnja 2015., te vas također molimo da mu pružite jednak prostor u vašem mediju, kao što je navedeni članak.''

>>Mirela Holy: Nikada do sada u HEP-u nije angažirano toliko vanjskih konzultanata

>>Bez obzira koja velika stranka bila na vlasti, Hrvatskom ne upravlja vlada, nego - mafija

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

JK
ja-kan
22:15 09.06.2015.

Da bi konzultanti prestali čerupati HEP neophodno je da HNS-ova garnitura ode iz HEP-a.

KU
Kurciban
20:17 09.06.2015.

Mirela Holy je još kao ministrica, a i sada pokazala da voli pričati o stvarima u koje se površno razumije. Vjerujem da želi dobro, al kad se sjetim intervjua od prije nekoliko godina u kojemu je gorivi dio iz komunalnog otpada za nju imao vrijednost skoro kao nafta ili plin... I još dosta gafova, nikad je neću moći ozbiljno shvatiti. Bili bi dobro da se malo posavjetuje sa strukom, a ne da lupeta kao premijer i wanna be premijer, a da ne spominjem poštovanu predsjednicu...

HR
H.R.T.99
22:47 09.06.2015.

Real nije realan. Kažu da se ne bavi konzultantskim pitanjima. A što su poslovi planiranja i zakupa medijskskog prostora? To je konzultantsko pitanje samo pod drukčijim imenom. Koga oni varaju? Bave se marketingom a ne konzultantskim pitanjima. Trla baba lan.