- Udari na medije koji kritički govore o Vučiću, kao i činjenica da je njegovim dolaskom na vlast institucionaliziran zaborav, te svi politički paradoksi koje on utjelovljuje, samo su neki od razloga da se o njemu progovori i u kazalištu. Izabirući ga za premijera, Srbija je samu sebe amnestirala od odgovornosti za sve zločine koji su u njeno ime činjeni od 90-ih naovamo i govora mržnje koji je stvarao uvjete da se oni dogode. Trenutačna situacija, u kojoj Vučić odlazi u posjet Sarajevu i deklarira se kao prijatelj tog grada, dok je još nedavno pripadao političkoj opciji koja bi bila najsretnija da ga je mogla sravniti sa zemljom, je strašna. U toj situaciji imam jednostavno pitanje za građane Srbije: Bi li za premijera izabrali, da mu se kojim slučajem ne sudi pred Haaškim sudom, i Vojislava Šešelja, ako bi ovaj bio spreman provesti korjenite reforme u državi, dovesti strane investitore i započeti proces ulaska Srbije u Europsku uniju? - rekao je u intervjuu beogradskom dnevniku Danas, proslavljeni u svijetu i osporavani u dijelu hrvatske javnosti, hrvatski redatelj Oliver Frljić, objašnjavajući zašto želi napraviti predstavu o srpskom premijeru, ali i zašto drži kako ne postoji nijedna teatarska institucija koja bi se usudila tako nešto napraviti.
Frljić je izazvao velika sporenja nedavno na premijeri predstave "Zoran Đinđić" u beogradskom Ateljeu 212 koja je poslije osvojila Grand prix Bitefa. Pojasnio je kako ga Vučić ne zanima kao "dramski lik nego kao simptom bolesnog društva, društva koje još nije preležalo svoj nacionalizam iz devedesetih i mitove na kojima se on rasplamsao", a Vučić je spretno "kapitalizirao nesposobnost i korumpiranost postđinđićevske Demokratske stranke".
- Ta prošlost, kojom se Srbija nikada nije na adekvatan način pozabavila, a koja se sada opet bavi njome, jest upravo Vučić i sve ono što on predstavlja. I naravno da je u slučaju problematične prošlosti koja se vraća u figuri aktualnog premijera potrebno ideološko nasilje i prekrajanje da bi ona odgovarala zahtjevima realpolitike kao političkog imperativa današnje Srbije. Moja ideja s projektom o Aleksandru Vučiću je jedna vrsta ideološke konfrontacije sa zajednicom koju on politički reprezentira. Kazalište vidim kao prostor proizvođenja društvenog disenzusa u odnosu na društveni konsenzus te polovine koje su Vučića izabrale - rekao je Frljić pojašnjavajući opasku novinara Danasa kako je za Vučića glasovalo gotovo 50 posto Srba.
On ne vidi sličnosti Vučića s ubijenim srpskim premijerom Đinđićem.
- Vučić je aktivno kreirao atmosferu u kojoj je Đinđić mogao biti ubijen. Ne tako davno je preko ploče "Bulevar Zorana Đinđića" lijepio natpis "Bulevar Ratka Mladića". Ako je brzina Vučićeve političke transformacije u odnosu na nedavnu prošlost tako velika, oni koji su danas toliko fascinirani njime trebali bi se upitati u što bi mogao mutirati u skoroj budućnosti - pojasnio je Frljić dodajući kako nije realno očekivati da bi neko srpsko kazalište moglo postaviti predstavu o Vučiću jer demonstrira silu prema medijima koji mu se suprotstavljaju i pokazuje "što se potencijalno može dogoditi svakome tko se usudi unijeti bilo kakve disonantne tonove u kolektivno obožavanje aktualnog premijera".
>> Frljić: Hrvatska se mora suočiti s ubojstvom Aleksandre Zec
>> Frljić: Nazovite ulice po obitelji Zec, Milanu Levaru, Reihl-Kiru...
drzte lopova, vicu neki srbi,a drugi,kazu nitko ne smije da vas bije,neko hoce u eu, a neki uz eu zele jos i rusiju,i ono malo kine ili pola azije, tito partija,i cetnicka amnestija, vele oni ima pravo na krim rusija, ali nema u kosovo medjunarodna akcija.