NOVI VECERNJI.HR

Redizajn portala usmjeren je na potrebe naših čitatelja, spoj je tradicije i modernog, stvara trendove

Redizajn portala usmjeren je na potrebe naših čitatelja, spoj je tradicije i modernog, stvara trendove
17.01.2023.
u 03:56
– Izuzetno sam ponosna što smo na novi web implementirali nova tehnička rješenja poput mogućnosti da bude u black modeu, to je prvi hrvatski portal koji ima tu mogućnost. Implementirali smo i mogućnost slušanja tekstova u audioverziji, što olakšava informiranost onima koji nas prate u vožnji – kaže Todorić i objašnjava da je redizajnom portala stvorena poveznica između tradicionalnog brenda novina i nečeg modernog, naprednog kao što je web.
Pogledaj originalni članak

– Naš novi portal usmjeren je na potrebe naših korisnika – s jedne strane na naše čitatelje, a s druge strane na naše oglašivače. Suvremen dizajn i moderan izgled našeg novog portala učinit će, uvjereni smo, user experience odnosno korisničko iskustvo još kvalitetnijim i još boljim za sve naše korisnike – naglasio je direktor Večernjeg lista Renato Ivanuš.

– Nastojali smo postići da naši čitatelji, kada dođu na naš novi Večernji.hr, nikad s njega ne požele ni otići, a uvjereni smo da će se većina naših čitatelja upravo tako i osjećati. Novi Večernji.hr nosi najkvalitetniji medijski sadržaj koji Večernji list, kao što znamo, već godinama proizvodi. Dakle, novi Večernji.hr novo je odijelo, ljepše, suvremenije, novog izgleda i to vrlo kvalitetnog, najboljeg od onoga što Večernji list pruža svojim korisnicima – zaključuje Renato Ivanuš.

Finale digitalne transformacije

Dražen Klarić, glavni urednik Večernjeg lista, novi je portal nazvao finalom tranzicije Večernjeg lista u upmarket brand.

– Finale je to digitalne transformacije Večernjeg lista koji danas postaje jedan od najmodernijih brendova u jugoistočnoj Europi. Večernji list su novine, brend s dugom tradicijom. Međutim, bitno je naglasiti da Večernji list u svojoj povijesti, u svom kodu sadrži modifikaciju, potrebu za nametanje trendova, želju da bude prvi i drukčiji. Današnji Večernji list uz svoje vikend-izdanje i novi portal na neki način zaokružuje svoju priču, a ta je priča bila da želimo svojem kvalitetnom sadržaju dati moderan, pregledan i smirujući dizajn – naglašava Klarić.

– Novi Večernji.hr prati novu subotu i novu nedjelju u svom dizajnerskom, vizualnom putu. Današnjim danom zaokružena je peta godina putovanja Večernjeg lista, pet godina traje uzbudljivo putovanje i avanture tijekom kojih smo se mi u Večernjem mijenjali nabolje. Mijenjali smo se da bismo našoj publici, klijentima ponudili užitak čitanja kvalitetnog, modernog, pametnog sadržaja.

'Jednom Večernjakovac, uvijek Večernjakovac'

Dražen Klarić podsjeća na činjenicu da je Večernji među prvima imao stranice u boji, ali i da je među prvima u Hrvatskoj imao svoj portal.

– Večernji se u protekle 64 godine mijenjao cijelo vrijeme, bio je tehnološki ispred svog vremena, a u najmanju ruku pratio je svjetske trendove.

– Današnji Večernji.hr sa svim svojim mogućnostima i dizajnom pripada samome vrhu kada je riječ o digitalnom medijskom biznisu. Snaga Večernjeg lista njegovi su autori, fotoreporteri, lektori, urednici pa i oni koji nisu napisali ni jedno slovo, a bez njih ne bi bilo Večernjeg lista.

Današnji Večernji list logična je nadogradnja svega onog što su uspješno radile generacije novinara, urednika, fotoreportera prije nas. Iskoristio bih i ovu priliku da im srdačno zahvalim i istaknem: "Jednom Večernjakovac, uvijek Večernjakovac" – zaključuje Klarić.

Anamaria Todorić, direktorica digitalnog poslovanja, otkrila je kakve sve novitete donosi redizajn portala.

– Prošlo je šest godina od zadnjeg redizajna Večernjeg lista, redizajn koji prezentiramo ovih dana u mnogočemu je moderniji, napredniji, a dijelom slijedi i liniju printa, odnosno neki elementi koji su zastupljeni u subotnjem i nedjeljnom broja Večernjeg lista preneseni su i na web.

 

Stvaramo trendove

– Izuzetno sam ponosna što smo na novi web implementirali nova tehnička rješenja poput mogućnosti da bude u black modeu, to je prvi hrvatski portal koji ima tu mogućnost. Implementirali smo i mogućnost slušanja tekstova u audioverziji, što olakšava informiranost onima koji nas prate u vožnji – kaže Todorić i objašnjava da je redizajnom portala stvorena poveznica između tradicionalnog brenda novina i nečeg modernog, naprednog kao što je web.

Imat ćemo i kratke videoformate na novom portalu, što je također trend u svijetu. Postojat će mogućnost izmjene veličine slova, što nijedan drugi hrvatski portal nema. Na novom portalu miksali smo sva dostupna rješenja i pokušali napraviti najbolje što se u Hrvatskoj može napraviti, a odnosi se na web-dizajn.

Osluškujemo potrebe čitatelja

Dario Markas, glavni urednik portala Večernjeg lista, smatra da će novi portal omogućiti čitateljima da lakše dođu do svih informacija i svih vijesti koje ih zanimaju, a one će biti vidljivije i preglednije.

Mi godinama slušamo naše čitatelje, stalno napredujemo, stalno se razvijamo i ovaj portal rezultat je toga što smo slušali naše čitatelje. Znamo da danas žele da informacije budu vidljivije i preglednije, a to će im omogućiti upravo ovaj portal – ističe Markas. 

Pogledajte kako je vecernji.hr rastao u brojkama od 2017. do 2022. 

Pogledajte na vecernji.hr