Posljednje sučeljavanje Kolinde Grabar-Kitarović i Zorana Milanovića ponovno je hit na Twitteru gdje su mišljenja podijeljena. Također, dosta se raspravljalo i o reklamama.
Gledatelji pa i tviteraši iznenadili su se što je u sučeljavanju bilo više blokova reklama. Naime, reklama u prethodnim debatama uopće nije bilo jednom kada bi debata počela. Neki su prvo dosta kritizirali Novu TV zbog reklama, ali potom su ih prigrlili kao pauzu od na trenutke napornog sučeljavanja.
Općenito je dojam na Twitteru da je cijelo sučeljavanje bilo nešto ipak manje kvalitetno, nego na prošloj hvaljenoj debati na HRT-u.
Evo kako je to izgledalo na Twitteru:
Neki reklame vide prilikom za 'provjeru jesu li članovi tima Grabar-Kitarović na okupu'.
A nekima je opet sve smiješno.
>> Pogledajte video: Predsjednički izbori: Ankica Mamić i Davor Ivanković o drugom krugu
Hm, budući da se KGK spustila na Milanovićev nivo i sučeljavanje je postala čista birtijaška rasprava u stilu ti meni - ja tebi, naravno da su reklame dobro došle...