"Potroši 30 eura i osvoji posao", nova je kampanja talijanskog lanca supermarketa koji svojim kupcima nudi drugačiji oblik lutrije, piše RT.
Umjesto novca, stanova, automobila i drugih "vrijednih" nagrada, supermarketi One Price u ekonomskoj krizi nude posao. – Naše je natjecanje otvoreno za sve, ljude svih generacija i socijalnog statusa – kazala je Alessandra Aloisi iz grupe BSE koja je vlasnik tri supermarketa OnePrice u Rimu. – Neki sudionici čak su nas pitali mogu li svoju nagradu prebaciti na nekog drugog pa da njihov prijatelj ili rođak dobije posao – dodala je Aloisi.
Nudi se posao blagajnika ili radnika koji puni police
Kako bi dobili mogućnost zapošljavanja na skraćeno radno vrijeme kao blagajnici ili radnici koji pune police, kupci moraju potrošiti minimalno 30 eura i sačuvati račun. Nagrada je 24 sata rada tjedno za mjesečnu plaću od 1.100 eura.
– To je način da upoznamo osobu. Nitko ne kaže da ono što će započeti kao privremeno zaposlenje jednom neće postati trajno za nekog od naših dobitnika – kaže Aloisi.
Iskorištavanje rekordne nezaposlenosti?
Odmah su se pojavile i kritike kako je to iskorištavanje činjenica da u Italiji vlada rekordna nezaposlenost. Trenutačno je u Italiji 11,1 posto nezaposlenih, a OECD predviđa da će se taj postotak još povećati za 0,3 posto u sljedećoj godini.
1‚.100€ . Tolika je socijala da ništa ne radiš i Nemačkoj